dinsdag, november 01, 2011

Dankbaar voor….. Noah

Op de vierde donderdag van de maand wordt hier in de Verenigde Staten Thanksgiving gevierd.  Oorspronkelijk werd dan een goede oogst gevierd. Omdat Thanksgiving al weer bijna voor de deur staat, en dus ook het teken van dankbaarheid, lijkt het me leuk om te proberen om in de maand November iedere dag een berichtje te plaatsen waar ik dankbaar voor ben. In een onwillekeurige volgorde wel te verstaan.

Om de maand te beginnen is er geen beter onderwerp dan Noah! Vandaag precies een jaar geleden, kwam dit mannetje om 13.42 uur te wereld. Een weekje eerder dan mijn uitgerekende datum, maar gelukkig wel helemaal gezond. Mijn bevallings verhaal heb ik ook op de blog gezet.

DSC_0893

We hebben zijn verjaardag vandaag een beetje gevierd met 4 cupcakes. We vieren zijn verjaardag in princiepe pas zaterdag en hij zal er nog niet echt iets van snappen, maar we wilden het niet ongemerkt voorbij laten gaan. Ten slotte wordt hij maar een keer 1!

Skyler heeft Noah geholpen met het uit blazen van zijn kaarsje en daarna hebben ze beide heerlijk zitten smullen van hun cupcake. En wij hebben heerlijk zitten genieten van hun vieze gezichtjes.

DSC_0635

Noah is een heerlijk lief en gevoelig mannetje. Hij heeft bijna altijd een lach op zijn gezicht en is een lekkere waaghals. Hij volgt zijn grote broer overal en inmiddels moeten we hem goed in de gaten houden, want grote broer kan klimmen en dus denkt Noah dat hij dat ook kan. Ik schrijf gevoelig, omdat hij tot diep in zijn ziel geraakt lijkt te zijn als we hem vertellen dat hij iets niet mag. Hij is erg onderzoekend en probeert alles, maar dan ook alles uit. Ook kwa eten probeert hij alles uit en tot nu toe hebben we nog niets gevonden dat hij niet lekker vind.

We zijn ontzettend dankbaar dat hij ons leven heeft verrijkt en we zijn ook ontzettend dankbaar voor alle vreugde die hij tot nu toe in ons leven heeft gebracht. We kijken uit naar wat het volgende jaar ons zal gaan brengen.

DSC_0638

5 opmerkingen:

Anoniem zei

dat is leuk zoeen berichtje

Regina zei

Wat een goed idee om deze maand dit soort berichtjes te plaatsen. Ook nog gefeliciteerd met je zoon. Die foto met die besmeurde gezichtjes is geweldig. Wat en heerlijke koppies *smelt*

Anja zei

Gefeliciteerd en een dikke knuffel voor Noah.
Wat een leuke foto’s, ze lijken steeds meer op elkaar. Ik vind Noah erg veranderd, helemaal baby af.

Petra zei

Wat een heerlijke jochies heb je! Kan me voorstellen, dat je daarvan geniet. Gefeliciteerd met jullie peuter!

Becs zei

Dank jullie wel voor de leuke berichtjes.
Anja ~ Je hebt gelijk, hij is echt helemaal baby af!