dinsdag, november 22, 2011

Dankbaar voor …. mijn broers

Ondanks dat we elkaar misschien niet iedere dag spreken of emailen, ben ik dankbaar voor mijn broers. Vroeger wilde ik graag een zusje, maar ik zou me mijn leven toch niet anders in kunnen denken zonder mijn broers!

Ik ben ook dankbaar voor hun vriendinnen. Beide heb ik nog niet persoonlijk ontmoet, maar daar hopen we in de toekomst verandering in te brengen. Ik zie ze beide hier en daar via Skype en vind ze ontzettend lief. Dat ik ze lief vind, maakt natuurlijk niet uit, het gaat er om dat ze mijn broers gelukkig maken.

Ik mis mijn broers wel, soms zou ik best willen dat we even een bakkie bij elkaar konden doen, maar het is niet anders. Ik blijf erbij dat ik het idee heb dat onze band juist beter is geworden sinds de emigratie. Raar maar waar!

2 opmerkingen:

Petra zei

Ja, zo ver van elkaar wonen is moeilijk, maar als je elkaar dan ziet ook weer extra speciaal.

Becs zei

Petra ~ Inderdaad. Ik kan me ook altijd goed inbeelden hoe jij je voelt bij het weerzien met je broer en zus