donderdag, november 24, 2011

Dankbaar voor …. Thanksgiving dinner

Als mijn laatste blog over dingen waar ik dankbaar voor ben, schrijf ik over Thanksgiving dinner. Er zijn nog veel meer dingen waar ik dankbaar voor ben, maar volgend jaar is er weer een jaar om hierover te bloggen.

Ik ben dankbaar voor Thanksgiving dinner, omdat de hele familie dan gezellig bij elkaar komt om samen te eten. Niet alleen het eten is heerlijk, maar ook de gezelligheid van de familie is geweldig. Helaas zijn dit ook weer momenten waarbij ik mijn familie mis, maar deze dingen zullen nu eenmaal altijd zo blijven.

We hebben vandaag eerst bij Pam geluncht en vanavond waren we uitgenodig bij Mindy, waar we ons weer opnieuw hebben vol kunnen stoppen met allerlei lekkers. Nu kunnen we een paar weken uitbuiken, voordat we weer aan het kerst diner zitten!

3 opmerkingen:

Regina zei

Stiekemm vind ik het wel een beetje jammeer dat we in Nederland geen thanksgiving hebben! Het is toch wel iets heel bijzonders. En je hebt je thanksgivingblogjes erop zitten. Erg leuk om te lezen!

Petra zei

Toch wel goed om stil te staan bij waar we dankbaar voor zijn vond ik.

Anja zei

Heel leuk om te lezen waar jij allemaal dankbaar voor bent. Voor ons was Thanksgiving dit jaar een gewone werkdag.