maandag, november 07, 2011

Dankbaar voor …. mijn moeder

Inmiddels is het al weer 7 jaar geleden dat mijn moeder overleed aan de gevolgen van longkanker. Maar dit neemt niet weg dat we niet aan haar denken.

We hebben een mooie foto van haar in de woonkamer staan, waar ik automatisch iedere dag wel een keer naar kijk en ook de jongens lijken naar de foto toe getrokken te worden. Skyler zegt dan ook altijd heel lief dat dat zijn “gamma” is.

Ik ben dankbaar voor haar, want ook zonder haar had ik hier niet geweest. Zonder haar had ik mijn jongens bepaalde dingen niet kunnen leren, die zij mij geleerd heeft. Ik vind het jammer dat zij niet meer bij ons is, dat de jongens haar niet kunnen leren kennen. Toch geloof ik dat ze op een andere manier bij ons is en ook daar ben ik dankbaar voor. Ik weet zeker dat ze een geweldige oma zou zijn geweest en ook daar ben ik heel dankbaar voor.

mam

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben het helemaal met je eens

Tamsie zei

Ze had zeker een goeie en trotse oma geweest!! Wij missen der ook nog iedere dag, Mooie foto trouwens van die mama (L)

Petra zei

Mooie blog, wij missen Ricks moeder ook nog erg, vooral met de feestdagen.