zaterdag, november 19, 2011

Dankbaar voor …. eten

Vandaag ben ik dankbaar voor eten. En natuurlijk mijn ouders van die ik heb leren koken. Zo ook vandaag. Mijn vader heeft mij verteld hoe ik hachee moest maken. Hij neemt, als hij hierheen komt, altijd kruiden mee om hachee te kunnen maken en dan maakt hij het als hij hier is.

Vandaag heb ik een poging gedaan om het zelf te maken met de kruiden die ik hier nog had. Ik moet zeggen dat het goed is gelukt voor de eerste keer. Mijn vader heeft me via Skype verteld hoe of wat en nu ruikt het hele huis heerlijk naar hachee en heb ik net al met de jongens zitten smullen. Voor Dan staat er een bord klaar voor wanneer hij zometeen uit werk vandaan komt.

Ik ben dankbaar voor het feit dat ik kan koken en dat Dan kan koken en dat mijn jongens tot op heden toe alles eten. We hebben eigenlijk maar weinig tot niets wat de jongens niet lekker vinden. Dat is erg fijn, omdat ik zo ook af en toe wel eens iets nieuws probeer. En meestal valt dat goed in de smaak!

4 opmerkingen:

Petra zei

Dan mag je van mij hier wel komen ;). Ik heb een hekel aan koken, hoewel de kinderen nu wel eindelijk van alles eten.

Anoniem zei

kom bij je eten

Anja zei

Heerlijk Hachee.
Helaas heb ik een hekel aan koken maar doe het wel iedere dag:-((

Becs zei

Petra en Anja ~ Ik vind het heerlijk om te koken. Zou willen dat ik nog veel meer kon maken.