maandag, november 14, 2011

Dankbaar voor .... vrienden

Ik ben dankbaar voor onze vrienden. Zowel nieuwe als oude vrienden, hele goede vrienden en vrienden die we eigenlijk niet zo heel vaak spreken. Zonder vrienden zou het leven denk ik toch een beetje saai zijn.

Onze vrienden staan altijd voor ons klaar en we doen ook regelmatig hele leuke dingen met ze. Zo zijn we zaterdag avond met Brian en Carrie en de kinderen naar de Hollywood Connections geweest. Van het een op andere moment kwam Carrie naar boven en vroeg of wij iets te doen hadden die avond, want ze had 2 coupons, waarmee je met een gezin van 5 armbanden kon kopen voor onbeperkt spelen voor maar $25. Normaal gesproken zijn de armbanden $19.95 per stuk. Zo een geweldig aanbod konden we natuurlijk niet af slaan.

Het is een ontzettend leuk iets, ze hebben daar attracties binnen staan, waaronder een kleine achtbaan en een draaimolen. Onze kleine waaghaals, Skyler, is meerder malen in de achtbaan geweest met ons. Hij vond het helemaal geweldig en wilde iedere keer opnieuw erin. We zijn ook in de draaimolen geweest en hebben de bumper karretjes gedaan. Skyler heeft het bumper karretje helemaal zelf gedaan. Na wat attracties te hebben gedaan zijn we naar de skatebaan gegaan. Daar hebben Skyler en ik gerolschaatst, terwijl Dan bij Noah bleef zitten. Wat een lol heeft Skyler gehad! Ik moet zeggen dat ik mijzelf ook prima vermaakt heb op de ouderwetse rolschaatsen.

Daarna zijn we even lekker gaan eten, waarna we nog een paar attracties hebben me gepikt. Eenmaal thuis hebben we de kinderen op bed gelegd en zijn wij een spelletje Mexican Train domino's gaan spelen. We hebben een hele fijne avond uit gehad met Brian en Carrie en de kinderen.

Dat vind ik zo leuk aan onze vrienden, we kunnen op het laatste moment besluiten om iets te gaan doen met zijn allen, of een filmpje te kijken bij een van ons thuis.

En zoals ik al schreef, ze staan altijd voor elkaar. Toen ik met spoed naar het ziekenhuis werd gereden met Noah, hadden we binnen no time opvang voor Skyler en is Mindy naar het ziekenhuis gekomen om ons op te vangen, omdat we niet wisten hoe erg het was. Als ik een keer over moet werken wanneer Dan ook moet werken, dan zijn ze altijd bereid om op te passen. We boffen met zulke vrienden!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ja daar mag je zeker dankbaar voor zijn

Petra zei

Inderdaad, het is heel fijn om goede vrienden te hebben!