donderdag, november 17, 2011

Dankbaar voor .... een meiden avond

Vanavond gaan ik samen met een paar andere meiden de nieuwste film van de Twilight Saga bekijken in de bioscoop om 1 minuut over 12. De film komt vanacht uit en is de 4e film in de reeks. Deze film wordt in 2 delen uitgezonden. Het eerste deel dus vanavond en het tweede deel volgend jaar november.

We hebben de boeken eerst allemaal gelezen en toen de eerste film eenmaal in de bioscoop kwam hebben we die ook gelijk op de openings avond bekeken. Ook die film was 1 minuut over 12. Alleen hebben we voor die film uren in de rij gestaan. De film was ontzettend snel uitverkocht en op dat moment deden de bioscopen niet aan reserved seating. Voor de tweede film hebben we ook even in de rij gestaan, maar de film die daarvoor nog speelds, had totaal geen bezoekers, dus mochten we eerder naar binnen en hebben we Twilight opnieuw kunnen bekijken. Voor de derde film hebben we kaartjes gekocht met gereserveerde stoelen en ook toen hebben we Twilight en New Moon kunnen bekijken, voordat de derde film afgespeeld werd.

Voor vanavond hebben we gewoon kaartjes gekocht met gereserveerde stoelen, dus we hoeven geen uren in de rij te gaan staan. We gaan nu na het werk bij een van de meiden thuis lekker eten met zijn allen, misschien kijken we de andere films wel en misschien spelen we een spel, we weten nog niet precies hoe de avond zich zal gaan afspelen. Een ding weten we zeker, we zullen de nieuwste film ook vanavond weer om 00.01 uur gaan kijken. Het is eigenlijk gewoon een beetje een traditie geworden.

Morgen zal ik wel moe zijn, want ik moet gewoon naar werk, maar dat heb ik er wel voor over. Dan heeft speciaal voor vanavond vrij gevraagd, zodat hij gewoon bij de jongens kan blijven en wij een fijne meiden avond kunnen hebben. De laatste keer dat ik met de meiden uit ben geweest was toen ik 8 maanden in verwachting was van Noah, dus een avondje uit is zo gek nog niet! En ik ga er heerlijk van genieten!

3 opmerkingen:

Regina zei

Leuk zo´n meidenavond! Ik heb het eerste boek van de Twilight Saga gelezen en heb me er mee vermaakt. De films heb ik niet gezien.
Heb je andere blogjes ook nog gelezen. Wat een kanjer van een opa heb jij. Wie wil er niet zo´n leeftijd bereiken en dan nog van het leven kunnen genieten?

Anja zei

Leuk zo’n meiden avond en wat lief dat Dan vrij heeft gevraagd!!

Petra zei

Ik ben benieuwd hoe je hem vindt, hij schijnt erg slechte reviews te krijgen :(. Saskia en ik willen hem ook zien.