woensdag, november 16, 2011

Dankbaar voor .... onze lezers

Ik ben dankbaar voor onze lezers. Ondanks dat we meestal maar 2 of 3 comments op onze blog hebben, kan ik zien hoe vaak onze blog bezocht wordt en hoe vaak dit een terug kerende lezer is of een nieuwe. Tot op heden toe, doet onze blog het aardig goed.

Ik vind het leuk om te zien dat we toch een aardig aantal lezers hebben. Ik ben begonnen met de blog om vrienden en familie op de hoogte te houden van onze emigratie en daarna het dagelijkse leven. Het is leuk om te zien dat er meer mensen mee lezen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ja ik vind het ook leuk om te lezen

Petra zei

Wel jammer, dat zo weinig mensen reageren, he? Vind ik ook altijd, hoewel ik het ook moeilijk zou vinden op tientallen reacties te reageren dagelijks ;).

Becs zei

Petra ~ Daar heb je ook wel gelijk in ;)

Anja zei

Ook ik krijg niet zoveel comments op mijn nieuwe blog maar toch lezen er heel wat mensen mee. Ik vind het erg leuk om jullie te „volgen” !!!