maandag, november 21, 2011

Dankbaar voor …. mijn Kindle

Vorig jaar heeft de kerstman een vervroegd bezoekje afgelegd aan ons huis. Tijdens zijn bezoekje ben ik verwend met een Kindle. Een Kindle is een apparaat dat digitale boeken kan weergeven op elektronisch papier door middel van digitale inkt.

Ik kan op Amazon zoeken naar een boek, en met letterlijk een klik van een knop wordt het boek gedownload op mijn Kindle. Ik heb op deze manier al een aardig aantal boeken verslonden. Laatste vertelde een van mijn klanten dat ik met mijn Kindle ook boeken kan lenen van iemand anders met een Kindle en zelfs de bibliotheek blijkt boeken “uit te lenen”.

De Kindle is ontzettend handig, omdat het een klein apparaat is, wat ik zo in mijn tas kan stoppen en hem dus overal mee naar toe kan nemen. Bovendien is het erg fijn om mee te lezen als ik op bed lig en ik dus geen dikke pil vast hoef te houden.

Vanmiddag heb ik even lekker kunnen lezen op werk. Alles was gedaan en ik zat alleen nog op UPS te wachten om hun zendingen op te halen en dus had ik even tijd om te lezen. Heerlijk en zo makkelijk!

1 opmerking:

Petra zei

Helemaal mee eens! Ik heb het afgelopen jaar zeker twee keer zoveel gelezen als voor ik mijn Kindle had!