zondag, november 06, 2011

Dankbaar voor …. mijn vader

Ik ben dankbaar voor mijn vader, zonder hem was ik ten slotte niet geboren. Ik ben dankbaar voor mijn vader omdat hij, ondanks dat hij aan de andere kant van de wereld woont, zo betrokken is bij ons en bij onze jongens. Ieder weekend spreken we elkaar op Skype en daardoor, weten mijn jongens heel goed wie opa is en zijn ze super blij wanneer opa weer op de computer te zien is. Daardoor zijn ze ook super blij als opa hier is. Hij is natuurlijk net zo blij om hier te zijn. Niet alleen omdat hij dan zijn kleinkinderen kan zien, maar hij is net zo blij om tijd met Dan en mij door te brengen en wij natuurlijk met hem.

Hij heeft twee van zijn reizen geboekt rond de geboorte van zijn kleinzoons. Voor beide zou hij graag hier geweest zijn tijdens de bevalling, maar voor de bevalling van Skyler kwam hij iets te laat. Maar dat heeft hem niet minder blij gemaakt. Voor de bevalling van Noah was hij net op tijd, hij kwam 2 dagen voor de bevalling aan. En het was dan ook heel speciaal dat hij 2 uurtjes na de geboorte van Noah al bij ons in het ziekenhuis was.

Ik heb ook goede herinneringen aan vroeger. Ondanks dat mijn ouders gingen scheiden toen ik 15 was, heb ik altijd een goede band met hem gehouden. En toen mijn moeder in 2004 ziek werd, heeft hij ook van alles gedaan om haar te helpen.

Ook als we iets nodig hebben, dan staat hij altijd voor ons klaar. Zo heeft hij ons ook heel erg geholpen toen Dan in mei werd geopereerd aan zijn knie. Hij heeft geholpen met de jongens, terwijl ik op werk was, zodat ik niet per se vrij hoefde te nemen. Mijn auto moest gemaakt worden en daar heeft hij ook mee geholpen. Hij helpt waar het maar kan.
Maar het meest dankbaar ben ik toch wel voor de band die hij met Skyler en Noah heeft. Dat is ook een van de redenen waarvoor hij meerdere malen per jaar hierheen probeert te komen. Zijn volgende reis staat gepland voor December. Opnieuw zal hij de kerstdagen en oud en nieuw met ons door brengen. Op 15 december zal hij aankomen en we kijken er heel erg naar uit!!
227676_10150188652297356_747557355_6726022_3436836_n[1]

1 opmerking:

Anoniem zei

oke dan mooi gesproken