maandag, januari 01, 2007

Gelukkig nieuwjaar!!

Om 00.00 uur vanacht was het toch echt een feit! 2007 is begonnen!!

Wij zijn op oudejaarsdag eerst bij Dan zijn vader thuis geweest. 's Middags daar aangekomen en blijven eten. Dan wilde graag bij zijn vader blijven voor oud en nieuw, maar we hadden nu eenmaal al met mijn vader afgesproken om daar onze laatste oud en nieuw door te brengen. Na het eten hebben Dan, Brandon en vader Bouwman een Star Trek film zitten kijken en daarna zijn we richting mijn vader gegaan.

Ook hier hebben wij lekker rustig aan gedaan en hebben we ook nog 2 filmpjes gekeken. Half Light met Demi Moore en een film over een politie agent wiens vrouw wordt vermoord door een seriemoordenaar, ik ben de titel even kwijt.... Met lekkere hapjes op tafel zijn we de avond snel door gekomen.

Om 00.00 uur hebben we buiten staan genieten van het vuurwerk van alle buren. Er was zoveel, dat je zelf echt niets nodig had!


Na de nodige sms-jes te hebben verstuurd zijn we nog even bij de buuf geweest om haar de beste wensen te wensen en een hart onder de riem te steken, nadat zij een week geleden haar man heeft verloren. Dan blijft het toch heel erg moeilijk om een nieuw jaar in te gaan. Dat is dan toch met hele gemengde gevoelens.

Nu we het toch over gevoelens hebben, laten we het dan ook eens over die van ons hebben. De gevoelens die er door ons heen gingen vanacht was toch ook wel heel erg apart. Enerzijds wel balen dat het nu toch echt het laatste jaar was hier in Nederland. Anderzijds zo blij en zenuwachtig voor wat het nieuwe jaar ons allemaal zal gaan brengen! Het is nu echt dit jaar dat alles zal gaan gebeuren! Nog twee weekjes en ons huis is officieel verkocht en dan vertrekt Dan hoogstwaarschijnlijk die vrijdag al en anders die maandag daarop! Erg spannend dus allemaal!

Tot slot willen wij nog van de gelegenheid gebruik maken om iedereen een geweldig nieuwjaar te wensen! Met veel geluk, gezondheid en liefde toegewensd en dat er maar vele dromen uit mogen komen!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Het lijkt me inderdaad heel speciaal, zo'n laatste oud en nieuw in Nederland. Je zou jezelf haast op willen delen om bij iedereen tegelijk te zijn! Ik wens jullie ook een geweldig nieuwjaar. Hopelijk gaat alles voorspoedig en zitten jullie snel met jullie kont aan de andere kant van de oceaan!

Anoniem zei

he schatjes

ja ja dat is moeilijk ALS JE WEET DAT DIT JULLIE LAATSTE NIEUWJAAR HIER IN NEDERLAND is.
en ik geloof graag dat jullie daar vannacht over nagedacht hebben.
ja nu gaat het voor danny wel heel snel voor we het weten moeten we hem gaan missen
maar danny niet getreurd ik kom je uitzwaaien hoor
nou schatjes ik hoop dat jullie een goed gezond en een heel goed 2007 zullen hebben

dikke kuzzz en knufff atie
hvj xxxxxxxxxxxx

Petra zei

Een heel gelukkig nieuwjaar ook voor jullie! Wat een spannend jaar zul je hebben!

Anoniem zei

Gelukkig Nieuwjaar
Als je hier blijft met oud en nieuw 2007/2008 zul je iets anders meemaken dan wat je in Nederland gewend bent, Geen vuurwerk.
Welcome to America

Anoniem zei

Ik dacht dat ik al greageerd had, maar blijkbaar niet.
Nou mied, dit jaar gaat het voor ons gebeuren. Het wordt een spannend jaar, ik heb er heel veel zin in.
Ik wens jou ook al het goeds voor het komend jaar.

-hugs-
jac

Annemiek zei

Het zal een spannend jaar voor jullie worden. Ik weet nog wel hoe veel zenuwen ik destijds had, ik kreeg er buikpijn van. Ik wilde wel dat ik toen een dagboek bijgehouden had, want nu weet ik nog maar de helft. Dus blijf schrijven!

Anoniem zei

jaaaa dansie en becsie

dit is jullie laaste oud en nieuw
in nederland hoop dat jullie genoten hebbe en dat de films spannend waren maar nie getreurt volgend jaar word vast en zeker ook onwijs gezellie maar moet nu wel eerlijk bekennen ben jullie nu al een beetje aan het missen hoor en danny jouw kom ik zeker uitzwaaien wat zullen er dan dikke tranen vallen maar dat maak nie uit zou het niet willen missen tja en becca ik ga zeker onze staddag ook missen ook al komt er op dit moment weinig van maar ga toch zeker missen effe de stad in en waar voor om te eten bij de febo om vervolgens iets door te lopen om een broodtje kabab te halen voor dansie en hup op de terug weg langs jamin voor zonnepitten gaat nergens over maar wel altijd gezellie met aat en jouw nou nu ben ik wel weer effe uitgetypt hoor

groetjes en een dikke kus tamsie

Becs zei

Speciaal was het zeker die laatste oud en nieuw. Apart hoor!
En wat vuurwerk in Amerika betreft, ach we zien het allemaal wel.
En dat het dit jaar een spannend jaar zal worden, is zeker! Zoals we overal een laatste keer van hebben, zullen we dan overal een eerste keer van hebben ;-)