vrijdag, januari 19, 2007

Danny op weg naar Amerika

Vandaag was eindelijk de grote dag voor Dan, hij is vertrokken naar Amerika!

Vanmorgen om 06.00 uur liep de wekker dan ook al af! Wat een naar geluid blijft dat toch als je net zo lekker ligt en je je het liefst nog even om zou willen draaien. We hebben dan ook de snooze knop even ingedrukt en ons nog een klein kwartiertje omgedraaid.

Uiteindelijk zijn we toch opgestaan. Terwijl Dan zich aan het aankleden was heb ik zijn laatste spulletjes ingepakt. Zenuwachtig dat hij was, was hij alle spullen kwijt die hij nog nodig had. Hierdoor gingen we eigenlijk ook een beetje laat van huis. We zouden om 07.00 uur bij mijn vader zijn, maar dat werd uiteindelijk 07.20 uur.

Nadat we de koffers haden overgezet in mijn vader zijn auto, hebben we nog een keer gechecked of we alles wel hadden. Laten we op dat moment Dan zijn e-ticket kwijt zijn...... Gelukkig lag deze nog in onze auto. Toen we alles bij elkaar hadden zijn we vertrokken richting Schiphol.

Op Schiphol aangekomen zijn we eerst naar vertrek hal 2 gegaan, aangezien we dachten dat we daar eerst het ticket nog op moesten halen. Dit was niet van toepassing, aangezien we dus een e-ticket hadden. Op naar vertrek hal 3. Hier moest Dan inchecken voor zijn vlucht die om 10.10 uur zou vertrekken richting Atlanta, vanwaar hij door zal vliegen naar Salt Lake City.

Tijdens het inchecken zagen mijn vader en ik een camera ploeg. We wisten niet wat er aan de hand was, totdat er een heel klein vrouwtje langs ons liep, wie later Katja Schuurman bleek te zijn.

Ondertussen waren Dan zijn vader en zijn zusje Taylor inmiddels ook gearriveerd. Even was het afwachten of zij wel op tijd zouden zijn, aangezien Dan ook op tijd door de security check heen moest. Na een minuut of 5 kwamen ook mijn tante en 3 nichtjes en 2 achternichtjes nog aan om afscheid te nemen. Helaas werd het vanwege tijdgebrek al gelijk afscheid nemen.

Toen Danny afscheid nam van Taylor moest zij toch wel huilen, ze had er best wel moeite mee om haar broer te zien vertrekken. Ik heb dan ook even de andere kant opgekeken, want ik weet hoe ik zelf ben. Als ik iemand zie huilen, dan ga ik ook..... Gelukkig heb ik me groot kunnen houden.

Taylor en ik zijn nog even met Dan meegelopen tot aan de paspoort controle waar we ook nog snel even een foto hebben geschoten van hen twee. Helaas een beetje slechte kwaliteit, waarschijnlijk te veel bewogen van de zenuwen.

Op het moment van deze blog zal Dan waarschijnlijk wel aangekomen zijn in Atlanta. We kunnen dan ook zometeen nog wel even een telefoontje verwachten.

Nu moeten we ongeveer een week of 6 zonder elkaar, waarna ik me hopenlijk bij hem zal kunnen gaan voegen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

he schatje

ja vandaag was het de dag dat we danny uitkonden zwaaien.
ik moet je wel ff zeggen dat ik een brok in mij keel had.
en indd over een week of 6 ben je weer bij hem.
nou we gaan er voor zorgen dat het 6 leuke weken worden,dan vliegt de tijd zo voorbij en voor je het dan weet ben je bij je mannetje.


dikke kuzzz en knuffff (atie)

ps.becca deze is voor jou xxx

Voor jou zal ik er zijn
Altijd zal ik naast je blijven staan
zelfs als je me een tijdje niet ziet
zal ik een arm om je schouder slaan
en jou steunen in je diepste verdriet

Jij hebt een speciaal plekje in mijn hart
sluit je ogen en zie mij in je gedachten
dan delen we alle onzekerheid en smart
en zal ik proberen de pijn te verzachten

Jij bent een maatje voor het leven
en als je me nodig hebt ben ik daar
om jou te helpen zal ik alles geven
want voor échte vrienden sta ik altijd klaar

Anoniem zei

Heej allen.
Is Dan goed aangekomen in Amerika?
Ja ja, alles gaat door.
Voor je het weet zijn die weken ook voorbij.
Je ziet het he.

Trouwens Renaat, ik wist niet dat jij zo gevoelig typetje was? haha

Anoniem zei

ja doosje
gister was het dan egt zover dansie ging je alvast voor naar de grote stad maar meid voor je het weet ben je idd bij je lover gevoegd we waren gelukkig net op net om onze grote vriend uit te zwaaien met een brok ik onze keel maar ja als jullie maar gelukkig worden tog daar gaat het om maar ik en aat houden je wel bezig hoor die andere paar weken hihihihi

groetjes en dikke knufff tamsie

Anoniem zei

goh meis, ik zit gewoon met tranen in mijn ogen. Ik voel zo'n beetje wat je gevoeld moet hebben. Ik weet tenminste hoe het voelt en ik heb spontane flash backs naar het laatste vertrek van Andrew.
En ja hoor het is raak, de tranen staan in mijn ogen.
Gelukkig hoef je maar een week of 6 zonder hem en gaat de tijd hard.
Heel veel sterkte he en voor je het weet zit je ook daar.

-hugs-

Anoniem zei

Pfff, wat spannnend allemaal en wat een gestress nog op het laatste moment. Gelukkig is Danny nog op tijd vertrokken voor zijn vlucht. En nu moet je het zes weken doen zonder hem? Gelukkig is het maar eenmalig. Even doorbijten en dan zijn jullie weer bij elkaar. Veel sterkte!

USA2007 zei

Je zult zien die 6 weken gaan razendsnel voorbij.

Succes met alle overige voorbereidingen.