zaterdag, juni 03, 2006

Gelokt.....

Ja hoor, ik moest er toch echt aan geloven..... een vrijgezelle feest!! Ik moet zeggen dat het toch "vrij gezellie" was!

Ik ben vrijdag avond naar mijn nichtje gelokt. Ik zou bij haar eten en dan met haar en mijn tante en nog wat mensen gaan kijken bij dansles van mijn neef. Mijn achternichtje Serena vond dit helemaal geweldig. Totdat mijn andere nichtjes, een schoonzusje en 2 vriendinnen daar binnen kwamen vallen en zeiden dat ik mee moest! Die meid was helemaal overstuur.....

Ik wist al een tijdje dat er iets georganiseerd zou worden, maar niet wanneer of hoe en wat. Ik werd in een rok gehesen (Oh jee, ik in een rok!!!) daarop het bovenstaande t-shirt met de tekst: "Pas op! Losgelaten vrijgezel" Op de achterkant werd geschreven: "Laatste kans voor een kus!!" Ook kreeg ik een roze pruik op en een roze boa. Jeetje, wat liep ik voor lul!!

Wij zijn lopend de stad in gegaan en aan iedere man die we tegen kwamen werd gevraagd of zij mij inderdaad even een kus wilde geven. Veel mannen waren wel in voor een geintje, andere liepen stug door en deden alsof ze doof waren. Voor iedere kus kreeg ik een streep op de achterkant van het t-shirt.

Toen zijn we wat gaan eten bij een Grieks restaurant, wat overigens zeer goed gesmaakt heeft! De ober van het restaurant vond het t-shirt zo leuk, dat hij bleef zoenen!

Hierna zijn we terug gegaan de stad in en zijn we een paar kroegjes in geweest! Het was echt een geslaagde avond en super gezellig als je het mij vraagt. Ik had het alleen superkoud en begon me behoorlijk ongemakkelijk te voelen in de rok, zoiets draag ik nooit! Maar al met al is het absoluut een geweldige avond geweest!

Ik heb van mijzelf geen foto met pruik etc, die hebben mijn nichtjes allemaal genomen, maar hieronder een beetje een idee van hoe het eruit zag! Iedereen heeft de pruik wel even opgehad!



Nu heb ik aan die kleine meid beloofd om volgende week vrijdag dan maar mee te gaan naar dansles...... Ik vraag me af of dit wel een goed idee is?? hahaha

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Rebec!!
Wat zal je er verschrikkelijk uit hebben gezien, haha! Maar leuk dat je vrienden je een lekker avondje uit hebben gegeven! Ben wel benieuwd hoeveel streepjes er nou op je t-shirt stonden.....??

Groetjes, Esther

Anoniem zei

Anoniem zei?? Ik ben gewoon je collega!

Anoniem zei

he die bec
ja was leuk he en gezellie
ben je al een beetje opgewarmt hahahahaha

Becs zei

Ja het was echt gezellie!! Ik moet alleen nog wat foto's van jou hebben, er waren er niet superveel gemaakt met mijn eigen camera...

Anoniem zei

hi die becca lol was het he
vond het je best wel goed staan hoor die pruik en alles meta hihihi lol

groetjes tamsie