dinsdag, juni 27, 2006

De laatste voorbereidingen

Maandag middag zijn wij op het stadhuis van Alphen aan den Rijn geweest.

Wij zouden even gaan kijken naar de trouwzaal. Het stahuis op zich is erg mooi en ook de trouwzaal is erg mooi. De ambtenaar had ons zaterdag gevraagd of wij het leuk zouden vinden om een kijkje te nemen waar wou gaan trouwen zodat we toch een beetje een idee hadden van hoe het eruit ziet. Dit wilde wij inderdaad wel.

Als je daar dan zo even op de stoel zit, dan gaat het toch wel even kriebelen hoor. We zijn allebei zo benieuwd naar donderdag. Ik moet ook wel toegeven dat de zenuwen ook wel aan het toe nemen zijn.

Vandaag heb ik een proef make up laten doen. Mijn gezicht werd aan beide kanten met verschillende make up op gemaakt. De een viel heel erg tegen, veel te donker als je het mij vraagt. Ik draag nooit make up, behalve een beetje mascara, maar daar houdt het ook wel mee op. De andere kant daarentegen was helemaal wat ik zocht. Gewoon natuurlijk. Je zag wel dat er make up op zat, maar toch niet overdreven veel.

Tevens heb ik vandaag mijn nagels laten doen. Ik heb gelnagels laten zetten. Voor zo een dag mag het allemaal wel een keertje. Ik moet zeggen dat het wel raar is om in ene lange nagels te hebben. Ik doe er ook wat langer over om de blog te updaten, maar dat went allemaal wel.

Danny heeft vandaag ook zijn haar laten knippen. Dat wilde hij van de week al laten doen, maar zijn haar groeit zo verschrikkelijk snel, dat we hebben besloten om dat ook maar een dag of twee van te voren te laten doen.

Morgen kan ik dan eindelijk mijn jurk ophalen. Dan moeten we nog een aantal boodschappen doen aangezien we niet uit eten gaan op de trouwdag, maar broodjes en salades gaan eten bij de ouders van Dan. Na de boodschappen ga ik dan samen met Dan zijn moeder daar alles alvast klaar maken, zodat dat maar alvast gebeurd is. Ik wil haar ook niet alles alleen laten doen. Het is tenslotte voor onze trouwdag en we zijn al hartstikke blij dat we hun tuin mogen gebruiken.

Dan slaap ik morgen bij mijn vader en Danny bij zijn vader en dan is het zover!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Rebecca en Danny,

Ik weet niet of jullie dit nog lezen voor donderdag, maar ik wil jullie een hele fijne huwelijksdag toewensen. Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben met alle familie en vrienden.

Groetjes Marjon
(Vana van het AllesAmerikaforum)

Anoniem zei

he die schatjes nog ff en dan is het zo ver,tog leuk dat je ff heb kennen zien hoe het stadhuis er uit ziet,en ja dat zal best wel kriebels opgeleverd hebben
nou moppie ik denk dat je make up het zelfde is al je lippenstift je heb het op, maar je ziet het nie lol (grapje)
nou ik ben blij dat het is gelukt met je nagels.
nou de groetjes van deze kant kuzzzz en knuffff renata.