woensdag, juni 21, 2006

Het eerste huwelijks cadeau

Vandaag was ik zoals gewoonlijk te laat op mijn werk. Dit keer eens een keer niet door de files, maar vandaag had ik autopech..... Ik stond voor het stoplicht en plotseling schoot mijn temperatuur lampje aan. Ik had een "heetloper". Gelukkig was ik maar een paar meter verwijderd van een benzine pomp, waar ik het water weer heb bijgevuld nadat ik mijn vader had gebeld.

Toevallig zei Danny van de week met al dat warme weer tegen mij dat het misschien wel eens tijd werd om mijn water bij te vullen. Ik heb er daarna eigenlijk niet meer aan gedacht. En dan zegt men dat toeval niet bestaat.....?

Toen ik uiteindelijk op werk kwam stond er op mijn stoel een tas met daarin een cadeau. Mijn manager was vandaag over gekomen vanuit Engeland en hij had dit voor ons mee gebracht, alvast voor ons trouwen.
Het bleek een mooi soort schilderij. Hij wilde ons graag iets geven, maar wist niet precies waar wij van zouden houden en dus heeft hij gekozen voor een schilderij. Ik moet zeggen dat ik hem erg mooi vind en hij zal dan ook een mooi plekje krijgen in ons huis.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

he die bec hoe ken dat nou jij en auto pech hahahaha, nee ik lach je nie uit hoor.
leuk dat je baas er speciaal over voor is gekomen.groetjes je grote zus.

Becs zei

Ja, ik had zoals gewoonlijk weer eens geluk heh.....