woensdag, mei 31, 2006

Digitale camera

We hebben vandaag een digitale camera aangeschaft. We wilde er al zo lang een hebben, maar het kwam er telkens niet van. We hadden nog zo een simpel ding waarin je een foto rolletje moet stoppen. Met dingen zoals de emigratie in ons achterhoofd, willen we toch hier en daar nog zo veel mogelijk leuke foto's maken.

Het is sowieso een stuk handiger dan een "ouderwetse" camera als je het mij vraagt. Je kunt gelijk je foto's bekijken en eventueel verwijderen als ze niet mooi zijn. Je hoeft niet te wachten tot je rolletje vol is en kan de foto's gewoon over zetten naar de pc als je dat wilt.

Na dus even het instructieboekje door te hebben gespit was het tijd om wat proef foto's te schieten. Laten wij nu zo een leuk hondje hebben die erg nieuwschierig is. Ik heb geprobeerd om een leuke foto van haar te maken, maar ze was zo nieuwschierig, dat ze iedere keer met haar neus boven op de camera zat. Hieronder het resultaat daarvan :-)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wanneer je eenmaal zo'n camera hebt, kun je niet meer zonder. Ideaal in combinatie met de computer en vooral het deleten van foto's is erg handig. Wat een aagje die hond van jullie (maar wel heel lief)!

Anoniem zei

he die bec van wie zou die hond het nou hebben hahahahaha lol
nee hoor leuke foto

Anoniem zei

Hoe willen jullie naar de VS emigreren, ik bedoel op grond waarvan? Is één van jullie Amerikaan of de Green Card lottery gewonnen?

Veel succes in ieder geval!

Becs zei

Marion,

Mijn aanstaande is een amerikaan.

Gr,
Rebecca

SVO zei

hi Rebecca, leuk dat je ook bij blogger blogt. Hoe staat het met de bruidsjurkjes eigenlijk? Dat schiet me nu ineens naar binnen ..

groetjes Sandy

Becs zei

Hoi Sandy,

We zijn op de Haagsche markt wezen kijken voor stoffen en toen kwamen we een tentje tegen waar ze al kant en klare jurkjes hadden hangen. Die waren zo verschrikkelijk leuk! Nu gaan we morgen nog even naar Beverwijk, want mijn vader heeft daar ook hele mooie gezien en dan kijken we even wat we gaan doen :-)

Aan jouw blog te zien, kan ik het eventueel ook aan jou overlaten om ze te maken ;-P Leuke dingen heb je al gemaakt voor jouw dametjes!