zaterdag, juli 01, 2006

Wij zijn getrouwd!!!

Op 29 juni was het dan eindelijk zo ver en zijn wij getrouwd!!

Woensdag 28 juni hebben wij thuis eerst nog een beetje opgeruimd en schoongemaakt waarna we naar Leiden zijn gegaan en daar de laatste dingetjes hebben gehaald voor het eten bij Dan zijn ouders. Tevens heb ik op die dag mijn trouwjurk opgehaald. Nadat alles was gehaald, heb ik Danny zijn zusje opgehaald en zijn wij naar mijn vader zijn huis gegaan waar wij hebben geslapen. Dan is bij zijn vader gebleven waar hij heeft geslapen.

Donderdag ochtend waren wij al vroeg wakker. Taylor was erg zenuwachtig en kon niet wachten tot zij haar jurk aan mocht doen. We zijn om half negen opgestaan en hebben eerst wat gegeten waarna we om de beurt zijn gaan douchen. De kapster kwam om half tien. Ze heeft eerst mijn broer zijn haar geknipt, waarna ze aan mijn kapsel is begonnen. Dit was een lange zit, maar het eind resultaat was geweldig. Mijn make-up werd rond kwart over elf in orde gemaakt. Inmiddels waren ook de andere bruidsmeisjes gearriveerd. Rond kwart voor een waren we er alle vier helemaal klaar voor, het was nu wachten op de bruidegom.


Toen Danny uiteindelijk aan kwam en ik de deur open deed, was zijn eerste reactie WOW! Ik kreeg een mooi bloemstuk van hem, waarna ik naar buiten ging en de gehele straat naar ons stond te kijken.

De fotograaf was er uiteraard ook al en wij zijn toen met hen naar kasteel Poelgeest gegaan waar we de bruids reportage hebben gemaakt in de tuinen van het kasteel. Wat een geweldige locatie was dit zeg!

Van hieruit zijn wij doorgereden naar het stadhuis waar wij om half vier gingen trouwen. Iedereen stond ons buiten op te wachten. Eerst ging de familie naar binnen waarna wij als laatst gingen. De ceremonie was erg mooi. De ambtenaar was zaterdag al bij ons thuis geweest en aan de hand van de informatie die wij haar gegeven hebben heeft zij een hele mooie maar toch persoonlijke speech gemaakt. Nadat wij elkaar het jawoord hadden gegeven werd het tijd om de ringen uit te wisselen. De twee kleinste meiden, Serena en Demy kwamen deze bij ons brengen.

De getuiges hebben toen voor ons getekend, waarna ook de bruidskinderen hun naam in ons trouwboekje hebben gezet en dat hebben ze alle drie heel zorgvuldig gedaan. Taylor heeft ons het trouwboekje overhandigd, waarna zij de hamer kreeg van de ambtenaar en mocht zeggen dat alles nu officieel was. Vervolgens gaf zij met de hamer een klap op het houten blok. Na de ceremonie hebben we buiten de felicitaties ontvangen, aangezien het zulk mooi weer was. Hier hebben wij ook nog een aantal mooie foto's laten maken.

Hierna zijn wij naar het huis gegaan van Dan zijn ouders waar wij wat broodjes en salades hebben gegeten. We vonden het ook geweldig dat wij dit bij hen in de thuin mochten doen!

Hier vandaan zijn wij vertrokken naar partycentrum de Zijl waar wij ons feestje hebben gegeven. Wat een geweldig gezellige avond is dat geworden zeg! Wij hebben de openings dans gedaan op het liedje "From this moment" van Shania Twain. Taylor en Leon hebben hier ook nog wat liedjes voor ons gezongen.

De avond eindigde om een uur, waarna wij naar hotel Groenendijk zijn gegaan waar mijn vader een bruids suite voor ons had geregeld als verrassing!

Het is echt een geweldige dag geweest en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad, en wij hopen met ons dat ook alle andere mensen er net zo van genoten hebben als wij. Meer foto's zullen volgen als wij de bruids reportage binnen hebben.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

he liefies
ik wou ff zeggen dat jullie er geweldig uitzagen,die 3 meiden ook.
was een geweldige avond
nou bec ik hoop dat het zo was als in je dromen.
en danny ik weet dat je wou dat de avond nooit om ging.
maar ja je nacht was ook nog jong hahahahaha

nou groetjes van renata xxx

Becs zei

Hey die Aat!

T was gezellie heh?! Julli zagen er ook allemaal heel goed uit hoor. En die 3 meiden, dat was ook helemaal geslaagd!

Nou meid, spreek je snel!!

Anoniem zei

hey bec en danny

het was een super middag en avond
was echt helemaal toppie en jullie zagen en erg mooi uit en die meiden ook

groetjes en een dikke kusss tamsie

Becs zei

Hey Tams,

Geen last van je pootje gehad? Je hebt aardig staan swingen! haha

Anoniem zei

Hey Dan en Bec

Ik vond het echt een hele leuke dag.
De blog ziet er ook heel leuk uit.
Met al die foto's.
Nou nog veel geluk samen en ik zie jullie zondag weer als het goed is.
Nou bye bye ( ik ben alweer aan het w8en voor het nieuwe verhaal :P ) groetjes Taylor

Becs zei

Hey wijffie,

We zijn blij dat jij ook een fijne dag hebt gehad!

We zien je snel weer.

Dikkek kus