zondag, april 01, 2007

Afscheid nemen is begonnen.

De titel van deze post zegt het al, het afscheid nemen is begonnen! Vrijdag was mijn laatste werkdag bij UPS-SCS NL. Op zich dacht ik niet dat ik er veel moeite mee zou hebben, maar toen ik naar werk reed, begon ik toch wel een beetje nerveus te worden! Eigenlijk heb ik nog maar weinig gedaan op de laatste dag, voornamelijk heb ik veel gepraat en afscheid genomen. Bij multivlaai had ik twee heerlijke vlaaien besteld! Van een van mijn collega's kreeg ik een heel mooi zilver kleurig armbandje, zodat ik nog eens aan hem zou denken en van mijn directe collega kreeg ik een mooie bos bloemen!

Mijn manager kon helaas niet over komen vanuit Engeland, maar belde nog wel even om me al het geluk van de wereld te wensen! Hij heeft er voor weten te zorgen dat ik voor 99% zeker aan de slag kan bij UPS SCS SLC. Zodra ik daar ben moet ik nog even contact met hen opnemen om wat laatste dingen te bespreken. Heel erg fijn dat ik zo goed als zeker al verzekerd ben van een baan!

Gisteren ben ik met 4 nichtjes en een tante gaan bowlen bij Sportcity. Ook een soort afscheid. Wij hadden hier gekozen voor een aanbieding waarbij je eerst kon eten en dan vervolgens bowlen. Om acht uur zouden we eerst gaan eten, zodat wij daarna konden gaan discobowlen.

Voor het eten hadden we een lekkere biefstuk met wat salade en groente en uiteraard wat friet. Onderling werd er nogal wat gewisseld qua salades en groente. Als toetje kregen wij een grand italiaans ijsdesert! Helaas vergeten om een foto van dit ijsje te maken, wat er echt heerlijk uitzag. Gelukkig was het ijsje ook zo lekker als dat het er uit zag!

Daarna mochten we dan anderhalf uur gaan bowlen! Wat gaat de tijd dan toch snel als je het naar je zin hebt! Geen van ons allen heeft geweldige resultaten geboekt. Bovendien was het vaak meer geluk dan wijsheid, maar je doet het er dan ook voor om een leuke avond te hebben!Na het bowlen zijn de moeders onder ons naar huis gegaan en ben ik met twee nichtjes nog even wezen stappen. Al met al was het een hele geslaagde avond!
De aankomende week zal dan ook heel erg in het teken staan van afscheid nemen! Ik moet nog bij veel mensen even langs om gedag te zeggen. En dan zal ik vrijdag om 10.25 uur vertrekken!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

jammer dat ik niet er bij was.......ik mis dat met jullie allemaal!!

groetjes Danny

Anoniem zei

he die becca

wou je ff laten weten dat ik het gezellie heb gehad een zaterdag

ik weet dat deze week in teken staat van afscheid nemen
en dat het niet meevalt om dat te doen

maar wat is nou afscheid
we weten wel dat je ver weg ben straks
maar tog ben je ook weer heel dichtbij
wat wij vandaag hebben gedaan
jij,tamsie en ik atie had ik voor geen goud willen missen
zo ben je voor altijd heel dichtbij.
de betekenis wat we hebben laten zetten staat voor onze vriendschap
ook al ben je straks zo ver weg

kijk dat ik je super veel gaat missen straks steek ik niet onder stoelen of banken
maar ik weet dat het andersom ook zo is

dus ben ik heel blij dat we dit vandaag hebben gedaan

dikke kuzzz en knufff atie

ps: danny jou mis ik ook hoor alleen al die opmerkingen van je
en die gekke bekken dikke kuss he van atie

Anoniem zei

hey die becca

afscheid nemen is nu echt begonnen
eerst op je werk mooie armband heb je trouwens gehad van je collega

en ja wat zal ik zeggen over zaterdagavond bowlen en eten dat was uiteraard ook helemaal geweldig en gezellie hadden we een paar jaar/maanden eerder moeten doen maar ging erom of het een leuke avond werd en dat is het geworden
en stappen hihihi was ook onwijs gezellie jammer dat we met ze drieen overbleven maar dat heb de pret echt niet gedrukt en die flugel hmmmmmm wat was die heerlijk lol


ja wat dan nu alleen overblijf is wat we vandaag gedaan hebben jij aat en ik wij hebben als teken van onze vriendschap en hele mooie tattoo laten zetten wat veel voor ons betekend zo ben je toch altijd bij ons in de buurt als ik er naar kijk dan denk ik aan onze gekke momenten terug en natuurlijk ook aan de mindere momenten ik zeg ben er erg blij mee zal geen spijt krijgen dat we het gedaan hebbe hopelijk jij ook niet whahha lol


groetjes en een dikke kus tamsie

Anoniem zei

Je hebt in iedergeval op een goede manier van je werk afscheid kunnen nemen en wat goed dat je dalijk gewoon je werk kan gaan voortzetten in Amerika. Een afscheidsparty..geweldig en dat op een bowling baan. Wij zijn nog aan het dubben hoe wij het zullen gaan doen, maar bowlen is zeker een goed idee. Voor vrijdag een zeer goede vlucht gewenst, maar wel blijven bloggen hoor.

Anoniem zei

Afscheid nemen is nooit leuk, maar je weet waarvoor je het doet.
Heel veel sterkte aankomende week!!
Ik blijf je volgen.

Groetjes Manja

blips zei

Na een afscheid is er een geweldige welcome to America en dat is ook best fijn. :)

Anoniem zei

Het voelt in deze weken erg dubbel. Ik had het het moeilijks toen we bijna op het vliegtuig stapten en een mijn telefoon maar sms je bleef sturen van allemaal mensen die nog even een laatste groet wilde geven.

Toch is het wel erg belangrijk om goed afscheid te nemen.

gr Petra

Anoniem zei

Als ik dat zo lees komt dat gevoel weer bij me boven. De pijn in mijn hart en ook de exitment van de komende vereneging met de man waarvan je houd.
Kan me zo goed voorstellen dat je het toch wel moeilijk vond je laatste dag werk. is toch ook logisch. Wel fijn dat je bijna volledig verzekerd bent van een nieuwe baan. Betekend dat ze super tevrede over je zijn.

Heel veel succes de laatste dagen in nederland. Ik zal aan je denken. Het zal best zwaar zijn (zachtjes uitgedrukt sprekend uit eigen ervaring) Maar eindelijk ben je weer bij Dan.

Aloha

SVO zei

Hi Rebecca & Danny,

Ik ben zo blij voor jullie !!
Eindelijk de verlossende woorden en kan Rebecca de overstap maken. Ik vind jullie een leuk stel, vond het erg leuk jullie ontmoet te hebben op de meeting van het AllesAmerika forum ..

Liefs Sandy