donderdag, april 05, 2007

Laatste Nederlandse blogje

Het moest er toch echt van komen; een laatste blog vanuit Nederland! Als het goed is voor altijd, misschien wel niet, de tijd zal het ons gaan leren! Er zijn dingen die je toch zelf niet altijd in de hand hebt, waaronder heimwee. We gaan er natuurlijk van uit dat het goed gaat komen, maar zoiets kun je van te voren niet altijd weten..... Zoals ik al zei, de tijd zal het ons moeten leren.

Deze week heb ik veel afscheid genomen, en wat laatste dingetjes geregeld! Ik heb zelfs nog een tatoeage laten zetten met mijn nichtjes, een chinees teken dat staat voor vriendschap!
Vooral vandaag is nog een drukke dag geweest, inpakken, nog meer afscheid nemen en zelfs nog een verjaardag!

Morgen gaat het dan toch echt gebeuren en zullen we toch echt moeten geloven aan het afscheid op Schiphol! Ik zie er op zich wel tegen op, maar het is iets waar je toch niet aan ontkomt. Om 10.25 uur zal ik dan de lucht ingaan en zie ik na 12 weken gescheiden te zijn, Dan weer!!

13 opmerkingen:

SVO zei

Oh Rebecca, best heftig zo dat afscheid. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet morgen. Het zal allemaal wel loslopen en met Internet en goedkope tarieven, kunnen jullie toch steeds makkelijker contact onderhouden. Spannend zeg ... wel schrijven hoor als je in Amerika aankomt .... Het komt vast allemaal goed! : ))

Anoniem zei

Goede reis Rebecca!

Veel dubbele gevoelens denk ik. Probeer het van je af te zetten als je eenmaal in de lucht bent.

Dat is makkelijke gezegd dan gedaan, maar bedenk dat er iemand met smart op je wacht....

gr Petra

Anoniem zei

Je moet maar zo denken..je laat hier van alles achter, maar aan de andere kant van de ocean wachten ze ook op je, dat is toch ook een mooi vooruitzicht?
Heftig hoor zo'n tatoo, maar wel COOL!!!!
We horen je wel weer als je aan de andere kant van de plas bent.

Anoniem zei

En dan is het ineens zover.....als het goed is ga je ieder moment de lucht in. Misschien met gemengde gevoelens, afscheid nemen is nooit leuk maar aan de andere kant van de plas wacht Danny op je.
Veel geluk samen!!
Groetjes Manja

Anoniem zei

hallo becca

op dit moment zit je in de lucht
over een aantal uur zal je weer bij danny zijn
dan gaat er een andere wereld voor je open

nou moppie heel veel geluk daar aan die andere kant met je mannetje danny

hvj xxxx renata

Anoniem zei

Hi Becs....

When you read this you will be in SLC, I'll bet you feel just as excited as my parents did when they landed in SLC back in 1953, anyway we want to wish you and Danny all the best say hi to all...

Dad, Ma en Taylor (xxxx)

Anoniem zei

hey becca op dit moment zit je hoog in de lucht je laaste blogbericht in nederland mis je nu al kutje!!!!

wens je heel veel plezier en geluk met je mannetje dansie


love you babe
groetjes tamsie

Anoniem zei

When I saw you yesterday
You wasn't so far away
I saw a smile
That made me happy
I saw a person
With who I had fun
Today you are so far away
But I still hear the words
you whispered in my ear

Becs zei

Dank jullie wel voor deze ondersteuning, hier sta ik dan in Atlanta!! De eerste vlucht zit erop, nu de volgende nog! Ik zalweer snel bloggen, zodra ik ben aangekomen!

Anoniem zei

Hi becca,

Inmiddels zit je als het goed in the USA, ik hoop dat je reis voorspoedig verlopen is. Nu kan je eindelijk beginnen aan je nieuwe leventje met Dan! Heel veel succes en hopelijk zien je we gauw weer een keertje.

Liefs,

Caroline

Anoniem zei

Welja, vergegeken bij een emigratie is een tatouage zetten natuurlijk peanuts. En een leuk idee om een vriendschapteken te laten zetten. Als het goed is ben je nu al goed en wel aangekomen. Voorlopig heb je het vast te druk om te bloggen! Tot snel!

Anoniem zei

hi sweety, welcome to the states.
het afscheidnemen is pijnlijk. Het verdriet is groot, maar je krijgt er ook veel voor terug.
Hoe was de hereneging met je man? Kan me er wel iets bij voorstellen ;-)

Jac

Anoniem zei

Ik lees nu na een tijdje je blog weer.

GEFELICITEERD...

Als je dit leest ben je inmiddels al in de VS so Welcome :-)

En VROLIJK PASEN maar ik heb een idee dat dit wel goed gaat komen nu.

Groetjes,
Sue uit Los Angeles