zaterdag, november 04, 2006

Auto nummer 5

Sinds gisteren rijden wij in auto nummer 5! Eerder heb ik a geschreven dat ons autootje was afgekeurd. In princiepe viel het allemaal nog wel te maken, en dat hebben wij dus ook laten doen. Opnieuw laten keuren, maar helaas, het mocht allemaal niet meer baten, bleek achter af.

Dus moesten wij opnieuw op zoek naar iets anders. Ik baalde daar dus enorm van, aangezien het nog maar voor een aantal maandjes is en ik geen zin meer had om goud geld neer te tellen voor een andere auto. Ik heb een aantal weekjes in mijn vader zijn auto rond kunnen rijden, maar ook hij had toch een auto nodig. Gelukkig heeft mijn vader de nodige kennisen en weet hij waar hij wezen moet als hij ergens naar op zoek is. Zo ook voor onze "nieuwe" auto.

Ok, groot is hij niet, super mooi is hij niet en zal dus ook nooit een schoonheids prijs winnen, maar er zit een nieuwe APK voor een jaar op en was niet duur. Hij is goed onderhouden en het belangrijkste is dat we van A naar B kunnen en vervolgens weer van B naar A. We zitten droog en er zit zelfs muziek in! Wat willen we nog meer?!!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

A white box on wheels!!!!!

Becs zei

Hahaha grappig heh Dan!!

kastelke zei

Ik kan je begrijpen, Rebecca. Als het maar voor even is moet je zeker niet veel geld aan een vervoersmiddel uitgeven. Een auto is zo wie zo al duur genoeg! En misschien kan je deze nadien nog voor een zacht prijsje verkopen aan een student die net z'n rijbewijs heeft (of aan iemand anders die op het punt staat naar Amerika te verhuizen maar die zijn auto het begeven heeft).
Veel succes met je karretje!

Anoniem zei

zo dan wel klein hoor maar ja ergens ook wel leuk

Anoniem zei

hahaha nou kinders jullie komen tog overal droog aan dus wat maak het nou uit hoe die eruit ziet is idd nog maar voor een paar maanden dus maar hopen dat deze het vol houd maar bec ga nu tog wel beetje twijfelen of het allemaal aan die auto's leg of aan jouw rijgedrag hihihi nee hoor grapje heb gister met jouw in jullie autootje mogen zitten hij rijd heerlijk mag je er nog maar effe van genieten voordat je ons gaat verlaten snif snif

groetjes en een dikke kussss tamsie

Anoniem zei

ik ken het gevoel. Ok mijn autootje had dan wel de keuring overleefd, wonder boven wonder want het is al een oud bakkie. Maar mocht hij nu stuk gaan komt er gewoon voor die paar maandjes een oud bakkie voor in de plaats.

Je nieuwe autootje ziet er toch niet verkeerd uit. Zijn prima bakkies en wat je zegt zolang je maar droog zit en hij je brengt waar je wezen moet.

-hugs-

Anoniem zei

he die schatje
ben blij dat het tog nog gelukt is een ander autootje.
en indd je komt er mee van A naar B. en je zit lekker droog
en je moet maar zo zeggen.
MET EEN FIAT PANDA LACH JE IEDEREEN UIT HAHAHAHA
dikke kuzzz en knufff atie

Anoniem zei

Prima toch voor de tijd dat het nog duurt? Ik zou in jullie geval ook niet veel geld aan een auto willen besteden. Je zou daar gek zijn!