zondag, november 05, 2006

Lightning Leiden - Alphen Eagles

Vandaag was de American Football finale voor mijn broer. En met de emigratie in ons achterhoofd zijn we toch gaan kijken. Het zal namenlijk niet vaak meer voor komen dat ik mijn broer zal zien spelen.

Lekker makkelijk voor ons vandaag, aangezien de finale hier in Alphen werd gespeeld. Een kleine vijf minuutjes van ons huis. Daniel, mijn broer, is een week of iets geleden geblesseerd geraakt aan zijn knie en het was dus maar de vraag of hij zou spelen. Toen wij het veld op kwamen zag ik hem van ver af al in zijn sport outfit staan en dat zei genoeg.

Het was een super koude dag en het is een lange wedstrijd geweest. De wedstrijd had een aantal zeer spannende momenten, maar helaas heeft Lightning Leiden met 1 punt verschil verloren van de Alphen Eagles 15-16.

Hieronder nog wat foto's van vandaag en tenslotte nog een klein filmpje van Daniel in actie.


7 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk om die foto's en het filmpje te zien en zo kom je alvast in de stemming voor Amerika (mocht je dat nog niet zijn ;-))

Anoniem zei

he bec leuk jo die foto's en dat filmpje zie ik tog nog eens me kleine neefje spelen lol je heb er trouwens ook zin in al twee keer deze week dat we een nieuwe blog kenne lezen ga zo door meid

groetjes en een dikke kus tamsie

Anoniem zei

he die bec
lache jo die foto's en die film
moet mij eigen tog ff aansluiten bij tamsie
je heb er zkr zin in deze week
het is ook nooit goe he ,zo klagen we als je er niks op zet.
en zo zet je er weer teveel hahahaha
nee hoor was leuk om daan zo ff te zien
kuzzzz en knuffff (renata)

Becs zei

Hee mutsen! Het is inderdaad ook nooit goed heh! Zo doe ik er te lang over en zo update ik weer te snel!! hahaha Ik zal proberen om er enige regelmaat in te houden, zodat jullie niet geheel van slag raken ;-P

Anoniem zei

hahahhaha doos je bent me er 1 hoor niet te geloven met jouw

Becs zei

Weer niet goed dan? hahahaha

Anoniem zei

hahahahah altijd goed he wanneer komt je volgende blog weer hihihi

groetjes tamsie je kaartmaatje lol