zondag, november 26, 2006

AA forum meeting

Gisteren hadden wij een meeting in Beesd. Een meeting van het AllesAmerika forum waar ik altijd kom. Ik ben daar ongeveer een jaar geleden lid geworden, zodat ik me nog wat meer bezig kan houden met Amerika. Dingen leren, dingen uitzoeken etc etc.

Op dit forum komen mensen die ook naar Amerika gaan emigreren, mensen die willen emigreren maar wat niet lukt, mensen die in Amerika op vakantie gaan en mensen die gewoon heel veel van Amerika weten. Gisteren kwamen er zo'n 75 mensen van dit forum samen.

Een heleboel mensen hadden foto's, video's en informatie boekjes mee genomen. Natuurlijk heb ik voornamelijk gekeken naar dingen over Utah, aangezien dat toch de plek voor ons gaat worden. Tevens was er iemand die zelf een fil gemaakt heeft van zijn vakantie in Amerika waar bepaalde plekkin in Utah in voor komen. Door hier naar te kijken krijg ik wel steeds meer zin om naar dat soort plekken toe te gaan!


Er waren bij de meeting ook twee hele grote barbeques aanwezig en we hebben dus heerlijk gegeten! En dat terwijl het zo ontzettend koud was! Maar gelukkig had de organisatie van de meeting een aantal hele mooie tenten buiten gezet, waar je zo inliep vanuit de staal waar de meeting gehouden werd.


Het is een erg leuke en gezellige dag geweest.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

he schatjes
jo leuk dat je daar ben geweest
hoop dat je er nog wat van opgestoken heb
maar jullie kendende hoef ik daar niet aan te twijfelen.
ben blij dat jullie een leuke dag hebben gehad.
en hoop ook dat het eten lekker was maar zo als ik lees wat dat ok geen probleem hahahaha

kuzzzz en knufffff ( atie )

Anoniem zei

hey becsie en dansie

ik zie dat jullie een hele leuke dag hebbben gehad en je weer een heel stuk wijzer bent geworden
en ja snap nu ook wel dat je er steeds meer zin in krijg doosje
eten was zeker wel heerlijk daar twijfel ik niet aan hehe beetje van aat gepikt lol

groetjes en een dikke kus tamsie

Anoniem zei

Best nog een heel redelijk opkomst, maar aan de andere kant, ik heb net nog gekeken: er zijn 2411 leden, dus waar was de rest? Eh...waar was ik, haha! Misschien dat ik er ooit nog een keer heen ga. Ik zal nu in ieder geval eens op het forum naar foto's kijken (misschien zie ik jou wel op een tafel dansen, hihi!). Dat BQQ-en dat lijkt me in ieder geval wel wat!

Anoniem zei

Zo te lezen op het forum was het heel erg gezellig. Ook met MSN heb ik nog even wat kunnen chatten met verschilende mensen. Nu moeten we hier in de US nog eens een keer een meeting hebben. Dat zal niet zo eenvoudig zijn denk ik.

Becs zei

@ Tina - Ja, waar was jij eigenlijk? hahaha en mij zal je niet zo snel op een tafel zien dansen hoor ;-P

@ Klaas - Nou, jij mag alvast beginnen met regelen, tegen de tijd dat wij dan verhuizen zorgen we gewoon dat het feestje geplanned staat, en dan zijn wij ook weer van de part ;-)

Anoniem zei

oh wat leuk zeg. Ik ken dat forum niet, misschien moet ik er ook maar eens gaan kijken.

O ja een meeting lijkt me leuk, houd het maar op Hawaii ;-)

-hugs-

Anoniem zei

hallo bec

tamsie en aat hier uhhh wanneer ga je hem weer eens veranderen we willen nou wel eens weer een keer wat nieuws lezen hihihihi

groetjes tamsie aat je zusters lol