woensdag, februari 28, 2007

Nog steeds geen nieuws.....

Helaas heb ik nog steeds niets gehoord van het consulaat. In de laatste email die ik heb ontvangen stond dat ik hun website in de gaten moest houden, omdat ze op toestemming zitten te wachten om wat nieuws naar buiten te brengen. Ik geloof dat ik die website een kleine 100 keer per dag bekijk, maar helaas zonder verandering.

Gisteren was er wel een kleine verandering op de webiste. Ik was gelijk enthousiast, totdat ik zag dat het maar om een regel ging waarin gemeldt werd dat er nog steeds geen nieuws is. Balen!!!

Afgelopen week ben ik ook weer eens in de prijzen gevallen met griep. Ik heb me zowaar ook maar een keer ziek gemeld. Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik me ziek heb gemeld, dus waarom ook een keer niet. Ik voel me nu wel al stukken beter, nog niet optimaal, maar het kan er weer mee door.

Mijn collega stuurde me vandaag nog een mailtje door van UPS SLC. Ik heb ze onlangs gemailed met gang van zaken over mijn visum en dat ik niet weet wanneer ik eventueel aan de slag zou kunnen, mocht de overplaatsing inderdaad door kunnen gaan. Zij vroegen zich nu ook af of er al wat nieuws bekend was, maar helaas krijgen zij hetzelfde antwoordt als iedereen; nog steeds afwachten.......

6 opmerkingen:

Anoniem zei

he moppie

het schiet indd niet op zo
en dan ook nog een keertje ziek het zit je indd niet mee
wanneer kom de tijd dat het jullie is mee gaat zitten
ik duim nog steeds voor jullie maar nee hoor iedere keer is het weer niks

nou moppie sterkte ik hoop dat je snel opknap dikke kuzzzz atie

Anoniem zei

hey die bec

pffff schiet allemaal maar niet op he balen en dat je ziek bent ken der ook nog wel bij niet dus
ik duim iedere dag voor je dat je eindelijk het nieuws krijg dat jij ken vertrekken maar nee hoor
meschien moesten we maar eens stoppen met duimen zou dat werken?
we duimen gewoon te hard leef nog steeds met je mee hoor schatje


groetjes en een dikke kus tamsie

Andre Schinning zei

FF wagte nogggg... :)
en beterschap!
We wachten "samen"

groetjes, Valdre

Anoniem zei

nou meis beterschap. en ik duim voor je dat er snel wat veranderd en je wat meer te weten komt over hoe en wat.

-hugs-

Anoniem zei

Ik hoop dat jij wat weet bij mijn verjaardag!!! Dat zal echt een mooi cadeau voor me!!

Kisses,

Danny

Anoniem zei

Februari is volgens mij ook echt griepmaand, want je hoort niks anders dan dat. Ook hier thuis zijn we lekker aan het sukkelen geweest. En ja, van al dat wachten word je niet blij. Verdorie, waar blijven ze met het nieuws!