woensdag, februari 14, 2007

Eenzame valentijnsdag....

..... of toch niet helemaal??

Iedereen heeft natuurlijk wel mee gekregen dat het vandaag Valentijnsdag is. Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen of kaarten. Oorspronkelijk was Valentijnsdag bedoeld voor mensen die anoniem de liefde wilden verklaren aan iemand. Door middel van een anonieme kaart werd deze liefde dan bekend gemaakt.

Tegenwoordig wordt Valentijsdag nog steeds gevierd, maar steeds minder zoals het oorspronkelijk bedoeld was. Het liefst gaat men natuurlijk iets leuks doen met zijn of haar geliefde.

Zo had ik graag lekker uit eten willen gaan met Dan, maar iedereen weet inmiddels dat Dan aan de andere kant van de plas zit. Dat etentje zal dus een beetje moeilijk worden. Het is dan ook een beetje een eenzame Valentijnsdag.

Maar toen ik thuis kwam wachtte daar een hele leuke verrassing. Dan had mij al verteld dat er een pakketje onderweg was, maar ik had nog geen idee wat. Hij heeft mij een heel mooi juwelen doosje toegestuurd in de vorm van een hart met de volgende inscriptie:

Rebecca,
Through joy and through tears,
We've remained through the years.
You're my life, my love, my lady.
This heart is for you to keep your treasures.

In het juwelen doosje zat ook nog een mooie zilveren ketting met een medaillon in de vom van een hartje waar twee foto's in kunnen.

En dan te bedenken dat ik alleen maar een leuke kaart heb gestuurd.....

6 opmerkingen:

Anoniem zei

En? De Madaillon dan? Mensen wil dat ook effe zien ja!!!

Kisses,


Danny!

Becs zei

Ik kon daar geen goede foto van maken schat, maar hij is echt heel erg mooi!

xx

Anoniem zei

he bec

ja zal idd een eenzame valentijn zijn geweest maar wat dansie gestuurd heeft maak het wel weer goed he hij is echt super mooi
tja en dat jij alleen een kaart heb gestuur jij kon ook niet weten wat hij zou sturen je ken alsnog een verlaten valentijn sturen tog;)

groetjes en dikke kuss tamsie

Anoniem zei

he schatje

dat is zkr een mooie valentijnscadeau.
vind het zeer zeer zeer jammer dat jullie op valentijn niet samen uit eten konden.maar dit is ook heel mooi
en wat betreft jou kaart dat is tog alleen de gedachten erachter je bent hem tog niet vergeten.
nu niet nooit niet


dikke kuzzz en knufff atie

ps; danny hij is geweldig kusje van mij....

Anoniem zei

oh wow meis wat mooi, krijg gewoon tranen in mijn ogen. wat super attent van hem.
Wij zijn gewoon uit eten geweest.

-hugs-

Anoniem zei

Wat een ontzettend lief en mooi cadeau! Jouw man is wel een romanticus, hoor, of misschien moet je het gewoon echte liefde noemen. De tekst is trouwens ook prachtig. Dat heeft hij toch maar goed uitgezocht!