zaterdag, februari 10, 2007

Staatscircus van Moskou

Vanavond zijn Taylor en ik samen naar het circus geweest. Ik had eerder deze week al reclameborden gezien hiervan, maar wist niet wanneer ze hier in de stad zouden zijn. Vanmorgen kwam ik er achter dat ze hier al vanaf gisteren zijn en ze morgen al weer zullen vertrekken. Dus besloot ik om vanavond Taylor op te halen.

Rond kwart voor zeven was ik bij haar, waarna we vertrokken zijn richting het Staatscircus van Moskou. Het was voor mij al heel wat jaren geleden sinds dat ik bij een circus ben geweest.

Bij binnenkomst hebben we gelijk wat te knabbelen gehaald en wat te drinken. Tien minuutjes nadat we plaats hadden genomen kwam er al een clown de tent in lopen diehet publiek al een beetje begon te vermaken. En zoals er aangegeven stond op het programma begon de show om 19.30 uur.

We hebben zo veel leuke dingen gezien vanavond. Het was echt fantastisch! Zo hebben we clowns voorbij zien komen en acrobaten en dames die aan trapezes hingen. Een vrouw die met wel 10 tot 1 hoelahoops een show aan het geven was. Bengaalse tijgers, paarden, het rad des doods en nog veel meer.

De Bengaalse tijgers


De vrouw met de hoelahoops



Taylor met een suikerspin

Een paar keer hebben wij ons hart echt vast zitten houden, zeker bij het rad des doods, maar vooral ook bij de twee motor rijders die samen in een soort ronde kooi gingen rijden.


Zo rond tien uur was de show afgelopen en zijn we weer richting huis gegaan. Het was een hele leuke avond. Een avond die ik afgesloten heb met een lekker bakje soep. Toch weer een van de voordelen aan het thuis wonen bij mijn vader. En zo was er weer een dag voorbij.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat lijk me echt cool schat. Ik wil ook een keer met je mee, maar ja, hoe lang nog?

Love you,

Danny

Anoniem zei

he schat

ben blij dat je een leuke avond heb gehad
leuk dat je nog een foto van jezelf erop heb gezet (de eerste foto) hahahaha
ik wist wel dat je het in je had
lekker he als je dan thuis komt dat je een bakkie soep ken pakken
en ik geloof best dat je een paar keer goed geschokken ben

nou moppie dikke kuzzz en knufff (atie)

Anoniem zei

@ Attie,

Hahahahaha...lol Het lijk op haar een beetje huh?

Danny

Anoniem zei

hey schatje

ja dat ziet er zeker gezellie uit allemaal en laat aat maar lullen hoor ze zal der zelf bedoelen met die foto hihihi
leuke foto's en dat filmpje gaaf jo en die meid met der suikerspin yam yam
als maar gezellie is geweest toch

groetjes en dikke kus tamsie

Anoniem zei

Een avondje circus is altijd goed! Mijn kinderen vinden het altijd fantastisch, maar ik geniet net zo erg. De show met de motorrijders ziet er inderdaad spectaculair uit. Wel knap, hoor.

Jacky zei

Ah lekker hoor een avondje uit. Ik vind het ook altijd erg mooi, ik was naar het kerst circus geweest.

-hugs-