zaterdag, maart 10, 2007

Happy Birthday!!!

Happy birthday to you, Happy birthday to you, Happy Birthday Dear Danny, Happy Birthday to you!!!!!!!!!!

Het mag duidelijk zijn, Danny is vandaag jarig!! Hij is vandaag 27 jaar oud geworden.

Helaas mocht het niet zo zijn dat ik zijn verjaardag mee zou mogen maken in Amerika, maar dat mag de pret niet drukken. Op het moment dat ik dit berichtje post zal hij zelf nog wel op een oor liggen, aangezien het daar 07.15 uur 's ochtends is.

Toen duidelijk werd dat ik niet bij Dan zijn verjaardag zou kunnen zijn, moest ik toch maar eens gaan bedenken wat ik hem nou eigenlijk voor zijn verjaardag zou gaan geven. Ik vind het altijd wel moeilijk om iets leuks te bedenken als iemand jarig is. Kinderen, geen probleem, maar volwassenen?! Uiteraard geef ik Dan geen geld, dat zou ik een beetje raar vinden staan. Hoewel, uiteindelijk heb ik hem toch wel geld gegeven......

Dan houdt ontzettend veel van basketbal. En dan vooral van de Utah Jazz. Zo kwam ik dan ook van de week op het idee om twee basketbal kaartjes voor hem te kopen.
Na een beetje rond gesurft te hebben op de website kwam ik er achter dat ze vandaag, op zijn verjaardag ook een wedstrijd zullen spelen. Om 19.00 uur lokale tijd, zullen de Utah Jazz tegen de New Orleans/Oklahoma City Hornets spelen in het EnergySolutions Arena. (Voorheen Delta Center) Aangezien ik geen credit card heb, heb ik Dan moeten vertellen wat ik van plan was. Ik heb geld over gemaakt naar Dan, zodat hij uiteindelijk zelf de kaartjes kon gaan kopen.

Een keer heb ikzelf een wedstrijd van de Utah Jazz mee mogen maken! Wat een ervaring was dat! Heel erg indrukwekkend allemaal. Vooral omdat ik eigenlijk helemaal niet echt van basketbal hield. De wedstrijd werd geopend door iemand die het volkslied zong. Wat je dan mee maakt is niet te beschrijven. Iedereen gaat staan en plaatst zijn/haar hand op het hart en je kunt een naald horen vallen, zo stil is iedereen. Op het moment dat het laatste woord gezongen wordt breekt het kabaal los! De spanning die dan in zo een zaal hangt, maakt de wedstrijd heel erg leuk om naar te kijken! Ik hoop zoiets dan ook zelf nog wel een keer mee te mogen maken.

Morgen zal de familie in Amerika samen komen om zowel Dan zijn verjaardag te vieren als die van zijn moeder, aangezien zij aanstaande dinsdag jarig is. Op zulke momenten baal ik echt wel dat ik er nog niet bij kan zijn.

Wat betreft mijn visum hebben we gisteren een kleine update gehad. Vorige week kon ik het niet laten en heb ik Duitsland opgebeld, ondanks dat er in een brief van het consulaat stond om dit niet te doen. Toen ik eindelijk iemand aan de telefoon had die mij verder kon helpen, werd mij verteld dat onze aanvraag niet terug gevonden kon worden in de database! Op dat moment zonk mijn hart in mijn kleine teen. Er werd mij geadviseerd om contact te zoeken met het consulaat in Amsterdam.

Zo gezegd zo gedaan zou je denken....... Ik kreeg telefonisch niemand te pakken en heb ze dus maar een email gestuurd en gevraagd of iemand een verklaring kon geven. Tot op de dag van vandaag zit ik nog op antwoord te wachten, was het niet dat Dan diezelfde email iets heeft aangepast en ook contact heeft gezocht met het consulaat. Hij kreeg gisteren gelijk antwoord. Er werd hem verteld dat de check gedaan is en dat men nu eigenlijk alleen nog zit te wachten op toestemming om de aanvraag verder af te handelen in Amsterdam! Nu maar hopen dat die toestemming snel komt!

12 opmerkingen:

Anoniem zei

hey lieve danny

van harte gefeliciteerd met je 27ste verjaardag we zijn je niet vergeten hoor hoop dat je een hele leuke dag heb
en je heb een heel leuk kado gekregen van je vrouwtje toppie

hey die becca jij ook gefeliciteerd met je mannetje
je heb hem wel een heel speciaal kado gegeven geweldig en het is nu wel te hopen dat jij je snel bij hem ken gaan voegen heb nou wel lang genoeg geduurd voor jullie


groetjes en een dikke knuffff tamsie

Anoniem zei

@Tamsie
Dank je wel schat!! Weer een jaartje verder!!! Maar het is niet compleet todat Rebecca hier is!!! Dan voel ik me beter!

Danny

Anoniem zei

@Rebecca
Dat was een mooi post!!! Dank je wel schat!!

Ik hou van je!

Playboy!

Petra zei

Gefeliciteerd! En een heel leuk kado voor hem die kaartjes. En uiteindelijk na de schrik van het nieuws uit Duitsland en het goede nieuws via de mail, misschien voor jou ook een leuk kado binnenkort. Hoop dat ze in Amsterdam snel op gaan schieten voor jullie!

Petra zei

Gefeliciteerd, Dan!! En hopelijk betekent dit alles, dat jullie gauw samen zullen zijn! Het is, zoals we hier zeggen "an exercise in patience"! Good luck!

Anoniem zei

lieve danny
van harte gefeliciteerd
hoop dat je een fijne dag heb maar dat zal wel lukken
becca jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je mannetje
nou ik hoop dat jullie nu snel goed nieuws krijgen

dikke kuzzz en knufff (atie)

Anoniem zei

Ik ben te al te laat, zie ik, maar ook mijn felicitaties! Wat een orgineel cadeau heb je trouwens gegeven. Mijn kinds zitten allebei op basketbal en misschien dat ik ze ooit eens meeneem naar een wedstrijd in Amerika. Dat zullen ze fantastisch vinden, denk ik. Het is wel wat met dat gehannes met je visum. Het is toch niet normaal; jij hier en je man aan de andere kant van de oceaan. Laten ze het nu maar eens regelen, hoor! Ik ben benieuwd.
O ja, linken is natuurlijk goed, want jij staat er bij mij al tijden op ;-) Leuke nieuwe layout trouwens!

kastelke zei

Wat een origineel cadeau! Dan zal wel blij geweest zijn! (gelukkige verjaardag, Dan!)
Nog even geduld, en dan valt het allermooiste cadeau wel bij je in de bus: De Brief dat je mag vertrekken!

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd!

Wiepster zei

Van Harte gefeliciteerd met je hubby!! En binnenkort zit je er ook en kunnen jullie samen uitgebreid zijn verjaardag en Valentijsdag vieren ;)).
Houd nog even moed en alles komt op zijn pootjes terecht gauw!!

Becs zei

Ik hoop echt dat jullie allemaal gelijk hebben!! Time will tell.......

Anoniem zei

ok beetje laat maar als nog gefeliciteerd met zijn verjaardag. Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt dat je er niet bij kon zijn. Zeker omdat in eerste instantie als alles goed was gegaan jullie wel samen waren geweest.

Het mag nu toch wel eens gaan opschieten met die lui. Succes meis.

-hugs-