dinsdag, februari 06, 2007

Opnieuw verhuizen

Toen ons huis op 15 januari verkocht zou gaan worden hebben wij ervoor gezorgd dat we het weekend er voor het huis al helemaal leeg hadden gehaald.

In dat weekend hebben wij onze intrek genomen in een klein 3 kamer appartementje. Dit appartementje was van de vriend van mijn nichtje. Aangezien zij samen woonden, hadden zij aangeboden, dat wij voor zo lang gebruik mochten maken van dit appartement, zodat we toch ons eigen plekje zouden hebben.

Maar, een week nadat wij onze intrek hadden genomen gingen mijn nichtje en haar vriend uit elkaar, waardoor wij genoodzaakt waren om het appartement te verlaten. Mijn nichtje bood gelijk aan dat we wel bij haar in konden trekken. Dat hebben we dan ook gedaan, aangezien Dan diezelfde week nog zou vertrekken, dus op deze manier was het voor zowel mijzelf als mijn nichtje eigenlijk wel gezellig.

Mijn nichtje was op dit moment druk bezig om de nodige akkoorden te verkrijgen voor een woning ruil. Toen dit er zo goed als officieel door heen was, zijn we dan ook verhuisd naar haar nieuwe woning. Hier woont zij inmiddels dan al weer een kleine 2 weken.

Afgelopen weekend is mijn broer op zichzelf gegaan. Hij heeft de woonboot betrokken, waar wij eigenlijk in de eerste instantie in zouden gaan. Hij was wel toe aan een eigen plek en deze boot is wat dat betreft een ideaal iets.

Zo komt het dan ook dat ik vanavond voor de 4de keer mijn spullen bij elkaar zal zoeken en terug zal verhuizen naar mijn vader, waar ik voor mijn laatste periode in Nederland zal verblijven. Niet omdat het niet gezellig zou zijn bij mijn nichtje, niets is minder waar. En als ik zou willen zou ik bij haar mogen blijven tot aan mijn vertrek. Mijn vader had eigenlijk al bij de verkoop van ons huis aangegeven dat we wel bij hem terecht konden, maar toen was de ruimte er gewoon niet. En nu is mijn broer op zichzelf gegaan en zit Dan inmiddels in Amerika, dus is de ruimte er nu wel. Bovendien heeft het wel wat om weer thuis te zijn........

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Je zal je ondertussen wel een halve zigeunerin voelen, maar je past je natuurlijk aan aan de omstandigheden. Inderdaad wel gezellig om deze laatste periode bij je vader te wonen. Ik denk dat jouw vader daar ook wel erg blij mee is!

Anoniem zei

he bec

jullie hebben zeker inderdaad overal gewoond en bij aat was het natuurlijk het gezelligs wat hebbe we een humor meegemaakt he niet te geloven wat een lol
maar ik zou er ook voor kiezen om de laatse paar maanden/dagen bij me ouderlijk huis te gaan wonen is ook leuk voor je paps en zal ook een stuk rustiger worden voor aat haar honden en voor die van jouw natuurlijk ook


groetjes en een dikke kussss tamsie

Anoniem zei

he schatje

SNIK SNIK

maar ja aan alles komt een eind
dus ook hieraan
moet zeggen dat we een leuke tijd hebben gehad
eerst met zijn drieen, en toen met zijn tweeen
we hebben wat afgelachen
en zkr als gekkie tamsie er bij was wat een ...... is dat hahhahaha
maar zo als tam ook al aan gaf snap ik ook best dat je terug gaat naar je oudelijk huis
heb je in eerder geval nog een paar leuke weken met je pa te gaan
geloof best dat hij hier ook op zit je wachten
maar we houden wel onze avondjes aan tog hahahaha gezellie hoor

nou moppie dikke kuzz en knufff (atie)

ps:zal je wel missen en dikke kleine rat ook

Petra zei

In ieder geval is je leven allesbehalve saai ;). Later zul je hier met een glimlach op terug kijken en de mensen, met wie je hebt gewoond, leer je zo ook veel beter kennen (getuige het berichtje van Renata hadden jullie het leuk samen).

Anoniem zei

Hoi schat,

Nog even bij je vader, dan bij mij!!!

Dikke kus,

Danny

USA2007 zei

Ik lees net het hele verhaal pas. Wat lullig dat jullie dat moet overkomen. Ik wilde je even een hart onder de riem steken. Je moet maar zo denken, het is slechts uitstel, geen afstel. Succes met verhuizen en weer even bij je vader intrekken is in deze situatie toch ook niet slecht. Je zult zien, je bent straks op weg naar de US en dan zijn jullie weer bij elkaar.

Sue uit Los Angeles