zaterdag, oktober 07, 2006

Paniek in huize Bouwman

Gisteren was er enigzins wat paniek hier in huis. Ik belde Danny op van werk, omdat ik uit werk gelijk door zou gaan naar mijn oom en tante om op de kids te passen. Toen ik hem aan de telefoon kreeg klonk hij een beetje paniekerig. Toen ik vroeg wat er was wilde hij het eerst niet zeggen, omdat hij dacht dat ik boos zou worden, maar na doorvragen kwam het er dan toch uit: "Ik ben mijn trouwring kwijt"

Wat??? We zijn net een kleine drie maanden getrouwd en nu was hij zijn ring al kwijt. Hij had inmiddels het hele huis al binnenste buiten gekeerd, maar kon zijn ring niet vinden. Hij doet zijn ring altijd af als hij naar werk gaat, omdat hij bang is om hem te beschadigen. Hij legt zijn ring dan op een plankje, maar nu lag hij daar niet meer. Misschien hadden de katten wel een kans gezien om op dat plankje te komen en zijn ze er mee gaan spelen? Nadat ik hem nog een paar ideeen had gegeven waar hij nog kon zoeken, ging hij verder.

Later op de avond belde hij mij en helaas, nog steeds had hij zijn ring niet gevonden. Ik vertelde hem dat wij vandaag wel samen zouden zoeken naar zijn ring. Voordat we ophingen zei hij dat hij hem een keer was vergeten af te doen toen hij naar werk was gegaan. Dus heeft hij hem op werk af gedaan en in een klein zakje van zijn spijkerbroek gedaan, maar daar had hij ook gezocht en daar was hij ook niet.

Toen ik later die avond thuis kwam, lag Dan al op bed. Het zat me toch niet helemaal lekker dat hij zijn ring kwijt was en dus besloot ik om ook nog even te zoeken. Ik heb onder alle kastjes gekeken (overigens erg stoffig!! Vandaag maar eens een grote schoonmaak houden! haha) onder de bank, achter de kasten. Maar ook ik had geen geluk. Toen ik even later ook mijn bed maar in ging zag ik Dan zijn spijkerbroek liggen. Toch nog even gechecked of hij daar niet in zat, en wat denk je: Gevonden!!! De ring heeft al die tijd gewoon in dat kleine zakje gezeten waar hij hem van de week nog in had gestopt!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

he die danny en bec

zo dat is zeker even schrikken voor jullie net 3 maanden getrouwd en nu ze ring al kwijt maar goed ongeluk zit in een kleine hoekje tog maar ben blij dat jullie hem gevonden hebben en die ring weer veilig om danny zijn vinger zit

groetjes en een dikke kus voor jullie big kiss tamsie

Anoniem zei

Pfff, wat een opluchting! Een ring is ook zo klein en kan wel overal liggen! Toen ik jullie stukje zo las, wilde ik ook al een metaaldetector adviseren, haha, maar het is helemaal goed gekomen. Heb je hem nog wakker gemaakt, of heb je het pas de volgende ochtend verteld?

Becs zei

Ik heb hem gelijk wakker gemaakt en hij heeft de ring gelijk weer om gedaan ;-)

Anoniem zei

hahahahaha
het is niet om te lache maar ja je ken mij
ben blij dat jullie hem weer gevonden hebbe
zou tog wat wezen als je 3 maanden getrouwdt ben en je bent je ring al kwijt hahahaha ( niet leuk)
kuzzzzz en knufffff jullie grote zus renata