dinsdag, oktober 17, 2006

Dan toch een keer een meevaller?!

Schreef ik een aantal dagen geleden nog over tegenslagen, zo kan ik nu schrijven over een meevaller! En wat voor een.

Mijn nichtje had onze blog ook gelezen en gaf aan dat als wij onderdak nodig hebben, zij ook nog een huisje zou weten. Ik heb haar de andere dag gelijk gebeld om te vragen wat ze nou eigenlijk bedoelde. Zij vertelde mij dat het appartementje van haar vriend al een geruime tijd leeg staat, aangezien haar vriend bij haar woont. Als wij geintresseerd zouden zijn en de woonboot zou niet op tijd beschikbaar zijn, dan konden wij daar wel intrekken. Ik ben na werk gelijk eens gaan kijken en het is ideaal. Het is een klein appartementje met een kleine woonkamer, een slaapkamer, een rommelkamertje, een keuken en een douche en toilet apart. Tevens is er een televisie aansluiting en een internet verbinding. Wat zou ik nog meer willen.

Nu zou Danny zijn baan per 1 november op kunnen zeggen en kunnen we proberen om het huis per eind november, halverwege december te verkopen. Dat zou zo een last minder zijn. Wij willen gewoon eerst het huis verkopen om daarna de rest allemaal op te kunnen pakken en niet bang hoeven te zijn voor een tijdslimiet waarin wij dan het huis nog zouden moeten verkopen. Bovendien kan Dan dan waarschijnlijk met de kerstdagen al bij zijn moeder zijn!

Ati, Bedankt!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Renat,

Heel erg bedankt. Je bent echt een schat. En natuurlijk Pluk.

Anoniem zei

he schatje
het is goed hoor
noem het zusterliefde
dat heb ik je van de week tog al gezegt.
dikke kuzzz en knuffff (atie)

Anoniem zei

hi danny en bec

ik ben blij voor jullie dat het een keer mee zit en nu ken danny ook lekker snel naar ze mams toe dat doet jullie en ons ook veel goeds ben zo blij voor jullie
en bec ik beloof je dat ik je deur plat kom lopen is dan toch maar 2 keer schruikelen hihihihi

dikke kusss tamsie love you(K)

Anoniem zei

Dat is hartstikke mooi! Wat een opluchting. Zo komt er dan echt schot in de zaak. Nog even doorzetten...;-)

Becs zei

Inderdaad, nu maar hopen dat alles met de verkoop ook allemaal goed gaat, dan zijn we nog blijer!

Anoniem zei

das goed nieuws.

-hugs-