zondag, september 03, 2006

Saint-Witz, Frankrijk

Saint-Witz is een gemeente in het Franse departement Val-d'Oise(regio Île-de-France) en telt 2276 inwoners (2004). De plaats maakt deel uit van het arrondissement Arrondissement Sarcelles.

Donderdag ochtend ben ik samen met mijn collega vertrokken naar Saint-Witz. We moesten hier heen voor werk. We zijn om ongeveer 08.30 uur 's ochtends vertrokken en kwamen 's middags om ongeveer 13.00 uur op de plaats van bestemming. We zijn maar een keer fout gereden en dat nog wel in Nederland.

Donderdag hebben we nog niet erg veel gedaan. We hebben gewerkt tot ongeveer 18.00 uur waarna we terug zijn gegaan naar het hotel. 's Avonds even in de bar van het hotel geweest. Vrijdag hebben we gewerkt van 08.30 uur 's ochtends tot 23.45 uur 's avonds. Wat een dag was dat zeg. Toen we terug kwamen bij het hotel hebben we nog even een drankje gedaan en zijn toen lekker naar bed gegaan.

Het zag er naar uit dat we zaterdag een goede dag zouden hebben, waardoor we vroeg klaar zouden zijn. We hadden afgesproken om dan 's avonds naar parijs te gaan, om daar dan te gaan eten en wat gaan drinken. Dat leek me erg leuk, zeker omdat ik nog nooit de Eiffeltoren in het echt heb gezien. Helaas ging dit niet door. Er waren toch nog problemen met een warehouse in Milaan wat ervoor zorgde dat wij toch tot 20.00 uur op kantoor hebben gezeten, waarna iedereen zo moe was dat wij maar terug zijn gegaan naar het hotel. Uiteindelijk is het nog redelijk laat geworden omdat een van de Amerikanen die er ook was, vandaag vroeg zou vertrekken en we dus nog even gezellig afscheid hebben genomen. Vanmorgen hebben we alles af kunnen handelen waardoor wij rond 13.00 uur weer richting huis gingen.

Jammer genoeg zijn we dus niet in Parijs beland, ik had er graag heen gewild. Misschien doen Dan en ik dit nog wel samen een weekendje voordat we naar Amerika zullen verhuizen. Wie weet...?

Ik heb overigens nog wel even met mijn manager kunnen babbelen over het eventueel over laten plaatsen binnen ons bedrijf als wij eenmaal naar Amerika gaan verhuizen. Hij gaat dan ook zeker kijken wat hij voor mij kan betekenen.

Aankomende week zal ook een week worden van op en neer rijden. Vrijdag ga ik naar Eindhoven voor een bruiloft van een oud collega. Zaterdag ochtend wordt ik voor werk in Venlo verwacht, waar ik tot zondag zal blijven. De woensdag daarna moet ik naar Roermond voor een training. Gelukkig kan ik mijn vader zijn auto lenen!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

he moppie
het is een paar drukke dagen voor je geweest lees ik
nou ik hoop echt dat je de eifeltoren nog eens gaat zien
en nou heb je weer zo een drukke week
dus een bakkie bij je zus zit er nie in hahahaha
geef nie hoor komt wel weer
ik hoop dat die man een goe woordje voor je ken doen
en dat je dan in amirika aan de gang ken
groetjes je grote zus atieeeeeeee

Becs zei

Ja ik baalde er ook erg van. Maar ja, het komt nog wel een keer. Misschien kom ik nog wel een bakkie doen deze week, maar dan bel ik wel even van te voren.

Anoniem zei

Dat zou een leuk vooruitzicht zijn om een overplaatsing te krijgen.
Ikzelf heb voor een kledingketen gewerkt die nu ook filialen heeft in VS maar jammer genoeg nog niet in Florida anders zou ik het zeker overwegen...
Succes ermee!

btw...je kan altijd narr Las Vegas om de "nep Eiffeltoren" te gaan bewonderen...natuurlijk is dat niet hetzelfde;-)

Anoniem zei

Ik heb ook nog nooit de Eifeltoren gezien. Raar, dat je soms dingen overslaat die dicht in de buurt zijn (tenminste, zo ver weg is Parijs niet). Het lijkt me inderdaad een goed plan om nog een weekendje Parijs te pakken, voordat je vertrekt. Nu heb je de kans nog!

Anoniem zei

Hey hallo!
Via het weblog van Tina ben ik op jullie weblog terecht gekomen en lees in de introductie van jullie emigratieplannen naar de US of naar A. Mijn nieuwsgierigheid wint om toch te vragen welk land A is.

Groetjes Lin

Anoniem zei

Amerika

Anoniem zei

United Stated of America