zondag, december 19, 2010

Eerste week

Mijn eerste week werken zit er al weer op. Jeetje wat is dat tegen gevallen zeg! Het was behoorlijk zwaar om mijn kleine ventje achter te moeten laten. Niet alleen mijn kleine ventje, ook mijn andere ventje.

Op werk was het ook super druk, dus ik ben gelijk met mijn neus in de boter gevallen. Iets waar ik niet naar uit keek, maar goed, ik kan natuurlijk niet verwachten dat alles stil staat tijdens mijn 6 weken zwangerschaps verlof. De klant en mijn supervisor waren allebei erg blij met mijn terugkomst, maar gelukkig ook wel vol begrip. Beiden gaven gelijk aan dat als ik naar huis toe wilde, dat ik dat dan vooral moest doen. Ik ben niet naar huis gegaan, ik denk dat ik het dan voor mezelf alleen maar moeilijker had gemaakt.

Gelukkig was het ook niet nodig dat ik naar huis ging, want Dan had alles prima onder controle. Ik had ook niet anders verwacht natuurlijk. Dan belde me ook regelmatig met een update en ik kreeg leuke foto's toegestuurd. Zo werd mijn week toch nog iets makkelijker.

Skyler moest wel even wennen aan het idee dat mama weer naar werk was. 's Ochtends bij het opstaan liep hij de slaapkamer in en riep dan: "mam". Dan keek hij Dan verbaasd aan en vroeg waar ik was. Dat heeft hij eigenlijk de hele week wel gedaan en dit weekend was natuurlijk hetzelfde liedje en dus was het een leuke verrassing voor hem om te zien dat ik wel thuis was. Nu ben ik alleen wel benieuwd hoe hij deze week weer gaat reageren.

Aankomende week is gelukkig een "korte" week. Vrijdag zijn we vrij vanwege kerst en woensdag zijn we uitgenodigd door onze klant voor een kerstfeestje. Die dag werken we maar 3 uurtjes en dan hebben we het feestje en daarna mogen we naar huis en krijgen we gewoon door betaald.

Ik was wel erg blij dat het weekend aan was gebroken en dat zal ik volgend weekend ook wel zijn denk ik. Ik moet natuurlijk nog in de routine komen van mijn werk en het vroege opstaan en het feit dat Noah 's nachts nog gevoed moet worden. Ik was dan ook super moe en erg blij dat op zaterdag mijn wekker niet afliep.

Het weekend hebben we lekker rustig aan gedaan en genoten van het feit dat er geen wekker afliep. Zaterdag avond heeft Dan ons alledrie als verrassing mee genomen naar "Christmas Utah". Dit is een straat vol met kerstlichtjes die gesynchroniseerd zijn op kerstmuziek. Het was een ontzettend leuk gezicht en Skyler heeft genoten van alle lampjes! Hij begon maar zo te huilen toen we naar huis gingen.

Vandaag zijn we niet eens weg geweest. We hebben lekker rustig uitgeslapen en zijn de rest van de dag lekker lui geweest. Ach dat mag ook wel eens gebeuren toch?

4 opmerkingen:

Aïda zei

Heerlijk toch zo'n rustig dagje thuis zonder beslommeringen? Moet je vaker doen. Lekker met z'n viertjes van elkaar genieten!

Anoniem zei

goed hoor ik moest ook wennen

Petra zei

Het is ook zeker wennen, maar voor je het weet is het "old hat" :).

Anja zei

Dat zal zeker even wennen zijn, lief dat Dan je met updates en foto's op de hoogte hield!