vrijdag, maart 23, 2007

Check, check, double check

Vanavond ga ik alle papieren, die ik aanstaande maandag nog in moet leveren, nog maar eens doornemen. Inmiddels heb ik dat al een kleine honderd duizend keer gedaan, maar goed, het kan nooit kwaad om alles nog eens extra te checken!

In princiepe moet ik alleen benodigde sponsor papieren nog overhandigen, waaruit blijkt dat Dan mij kan onderhouden. In zijn geval kan hij dat niet, omdat zijn Nederlandse inkomen over de afgelopen jaren niet geldt, dus hebben wij zijn tante als joint sponsor gevraagd. Haar inkomen voldoet aan de eisen om 4 personen, al dan niet meer, te kunnen onderhouden dus dat zit wel goed. Ondanks dat ik weet dat het goed zit, kan ik het niet helpen dat ik toch wel een beetje nerveus ben voor maandag! Ik ben pas echt blij als ik het consulaat uit zal lopen met een toegewezen visum!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

check check

hihiihi nou meid gaat nu toch echt eng dichtbij komen hoop dat je al je papieren bij je heb en dat je met je visum naar buiten loop
tja bec wat heb ik me eigen flink vergist he van de week als ik er nog aan terug denk moet ik nog 2 keer slikken ga het nu pas echt beseffen dat het voor altijd is snif snif en niet voor maar 5a7 jaar zoals ik dacht daarom speciaal voor jouw dit bericht ;)


lieve becca

Dit gedicht voor jou,
omdat ik van je hou.
Onze up's en down's,
maar 't komt altijd weer goed.
Gelukkig maar,
want ik weet niet meer wat ik zonder je moet!
Ik hou van jou,
om wie je bent,
of je nou een miljoen heb,
of maar 50 cent.
Samen met jou durf ik overal te gaan en te staan.
Mijn beste vriendin voor altijd,
zo'n lieve aardige meid.
Vandaar dit gedicht voor jou,
omdat ik gewoon ontzettend veel van je hou!


groetjes en een dikke kusss tamsie

Anoniem zei

@ Tamsie,

Dat is echt heel erg lief van jij!!! En ik dan???? LOL

Ja Rebecca, het is bijna zover!!!!! Komt goed moppie!!

Danny

Anoniem zei

Heel Veel succes Maandag!

Ik duim voor je!

gr Petra

Anoniem zei

lieve becca

zo als ik wist en hier boven leest, weet ik dat tamsie het er moeilijk mee heeft
maar mop hier trek ik haar ook weer door heen.dat is voor mij denk ik geen probleem

nou ff over jou papieren
ik denk niet dat het goed zit
maar jou achtergrond als crimineel,
jij die alles gedaan heb wat god verboden heb.
nou ik heb zo mij twijfels hahahaha

nee hoor schatje het is maar gekkegeit
alles komt goed
en eng dichtbij

maar weten wel dat alles goed zit
dus moppie op naar maandag en dan nog dat kleine stukje daarna
en je moet maar zo denken dat is een prettig vooruitzicht

nou dikke kuzzz en knufff (atie)

Anoniem zei

Natuurlijk ben je nerveus en ik ga voor je duimen. Heel veel sterkte gewenst!