donderdag, maart 15, 2007

Gaat het dan echt gebeuren?

Eerder deze week begon ik langzaam maar zeker berichten te lezen dat het consulaat de draad weer aan het oppakken was wat betreft het afhandelen van visums. Ik kreeg eigenlijk wel een beetje goede hoop en vanmiddag werd dat bevestigd!

Mijn broertje belde me dat er een brief van het consulaat was binnen gekomen. Ik heb hem gevraagd om deze open te maken en de brief aan mij voor te lezen. Wat blijkt? Het consulaat is eindelijk klaar om onze aanvraag af te handelen en ik mag op 26 maart om 13.30 uur verschijnen in Amsterdam voor mijn zogenoemde "final interview"! Hier krijg ik dan te horen of ik mijn visum krijg.

Ik heb uiteraard gelijk Dan uit zijn bed gebeld die ook ontzettend blij was met dit nieuws! Uiteraard moeten we 26 maart wel even afwachten, maar er is nu zo goed als niets meer wat ons nog in de weg zou kunnen staan voor het verkrijgen van mijn visum!

Zou er dan toch een lichtje zijn aan het einde van de tunnel??

10 opmerkingen:

kastelke zei

Ik denk dat je dat lichtje toch een serieus stuk groter mag maken hoor!
Maak maar snel je aftelkalender, en je zal zien dat dat maar een heel kort eindje is!

Anoniem zei

yes yes

he eindelijk eens een keer goed nieuws
na lang wachten indd een goed vooruitzicht
nou moppies ik ga voor jullie duimen dat het nou eindelijk een keer goed komt
en dat jij becca eindelijk naar je mannetje kan
en jij mannetje danny eindelijk je vrouwtje in je armen ken nemen
ik denk dat je niets liever wil

nou moppies hvj dikke kuzz en knuff
(atie)

Petra zei

Hartstikke fijn nieuws voor jullie!! Kan me voorstellen, dat het een enorme opluchting is!

Anoniem zei

Ha, heerlijk goed nieuws! 26 maart is niet al te ver weg en dan komt er eindelijk duidelijkheid. Het zal vast wel goed komen. Nog even volhouden!

Anoniem zei

Ik was zo blij voor jullie vanmorgen toen ik het op het forum las. Haha ben nog steeds blij voor jullie natuurlijk. moet een last van je schouders gevallen zijn. Toch maar niks al die tijd in onzekerheid zitten over wat er en wanneer er eindelijk wat gaat gebeuren.
Nu maar aftellen naar je interview en natuurlijk zal ik die dag aan je denken en voor je duimen.

-hugs-

Petra zei

Hey wat goed!!!
Veel succes volgende week maandag!

Larissa zei

Wat een goed nieuws zeg!! De komende 10 dagen zul je vast wel in spanning zitten, maar dan heb je na die 10 dagen waarschijnlijk wél je visum binnen! Heel veel succes de 26e!!

Anoniem zei

Ook van mij heel veel succes! Eindelijk een einde aan het slopende wachten..

gr Petra

blips zei

he he eindelijk, ook al duurt het nog een oaar dagen, wel fijn dat er eindelijk een datum is. Ik zie al licht daarzo... :)

USA2007 zei

Wat ben ik blij voor jullie. Eindelijk een datum. Ik zal aan je denken de 26e.

Sue uit L.A.