donderdag, juli 27, 2006

En ze noemen haar.....

Langzaam maar zeker wordt de familie steeds groter. Afgelopen Zondag 23 juli is mijn nichtje bevallen van een dochter. Ze heet Cynthia.
Ongeduldig als ik was, heb ik de kersverse ouders opgebeld of ik even mocht komen kijken bij de kleine. Dus ben ik gisteren avond even bij hen langs geweest. Ik had een leuk roze pakje gekocht in maatje 68. Gelukkig maar, want mevrouwtje kon het kleinste maatje al niet meer aan. Het zal nog wel een paar maanden duren eer dat ze ons pakje aan kan, maar goed. Ik koop overigens toch graag iets groters voor baby's, omdat ze zo verschrikkelijk snel groeien!

Rond 7 uur werd ze uit bed gehaald omdat ze moest eten. Wat een verschrikkelijk klein dingetje had mijn nichtje daar op haar arm! Ondank haar 6 pond lijkt ze zo verschrikkelijk klein! Mijn tante had al tegen mij gezegd dat ze net zo een klein hoofdje had als een pop. En inderdaad. Ik mocht haar de fles geven. Even wilde ze de speen niet aanpakken en wilde ze liever doorslapen dus heeft haar mama mij even geholpen. Ik durf nooit zo goed door te duwen, ben bang dat ik die kleintjes pijn doe.

Ik heb alleen aan mijn moeder haar kant al 13 neefjes en nichtjes en inmiddels dus 3 achternichtjes. Aan de kant van mijn vader weet ik het niet eens zeker hoeveel, ik geloof sowieso al een stuk of 10 neefjes en nichtjes. Danny heeft inmiddels ook 12 neefjes en nichtjes...... Dus zoals ik al schreef, langzaam maar zeker wordt de familie steeds een klein beetje groter.

1 opmerking:

Anoniem zei

he moppie
lekker meisje weer he.
ja zo wordt het zkr een grote familie.
maar geef tog nie is tog gezellie.
nou mop gr renata......