zondag, juli 10, 2011

Tuinslang

Zoals gewoonlijk kijk je ontzettend uit naar het lange weekend en wat duurt dat toch altijd lang voordat het daar is. En dan is het uiteindelijk daar en dan lijkt het met een keer knipperen van je ogen weer verdwenen. Inmiddels hebben we er al weer een week en een weekend opzitten sinds het lange 4th of July weekend.

Dat betekend ook dat Skyler al weer 9 dagen aan de antibiotica zit en Noah inmiddels 7. Gelukkig zijn beide jongens aanzienlijk opgeknapt en zijn we bijna klaar met de antibiotica kuurtjes. Skyler knapte al snel op alleen Noah bleef best nog een paar dagen kwakkelen, maar gelukkig ging ook hij toch de goede kant op. De nachten werden met het beter worden van de jongens ook weer beter.

Deze week en dit weekend zijn eigenlijk niet weg geweest en hebben we niet veel bijzonders gedaan. We hebben thuis wat opgeruimd en wat in de tuin gerommeld, omdat we het risico niet wilde nemen om de jongens terug te laten vallen. Gelukkig lijkt dat een goede beslissing te zijn geweest.

Gisteren zaten we even lekker buiten op de porch toen Jace en Mindy aan kwamen lopen met een tuinslang in hun handen. Jace en Antonio, Jace zijn voetbal maatje, hadden deze gevonden langs het kanaal en dachten dat wij het wel leuk zouden vinden om hem te zien. Skyler vond het wat intressant! Ikzelf heb het niet zo op die beestjes, maar ik heb hem zo waar ook geaaid.

Image5

Zelfs Noah heeft het beestje vast gehouden, hoewel hij waarschijnlijk niet begreep dat hij een levend diertje in zijn handen had, aangezien hij hem een paar keer in zijn mond heeft proberen te stoppen.

Gisteren heb ik ook de kasten van beide jongens uitgeruimd. Van zowel Skyler als Noah lagen er inmiddels genoeg te kleine kleding stukken in. Ik kan het wel uit blijven stellen, maar helaas houdt dat het feit niet tegen dat ze allebei door zullen groeien. Noah zijn kleding heb ik in een doos gestopt en Skyler zijn kleding heb ik bij Noah in de kast gelegd. Het zag er nog allemaal goed uit. Natuurlijk zullen we voor Noah ook nieuwe kleding kopen, want hij hoeft natuurlijk niet alleen maar oude kleding van zijn broer aan. Daarbuiten zijn ze in verschillende maanden geboren en dus zullen sommige kleding stukken Noah waarschijnlijk niet passen in bepaalde seizoenen.

Noah zijn kleding houden we voorlopig nog even opgeslagen. We zijn er nog niet over uit of Skyler en Noah misschien nog een broertje of zusje zullen kijgen. Mocht dit wel het geval zijn en zou het opnieuw een jongetje worden, dan hebben we alvast wat kleding. Zo niet, dan geef ik het met der tijd weg of verkopen we het misschien wel in een yard sale.

Zo kwam ik ook van beide ventjes hun eerste shirtjes tegen die zij in het ziekenhuis gekregen hebben, net als de eerste mutsjes en ook hun eerste pakjes, waarin ze gekleed waren toen we ze mee naar huis namen. Bij het zien van die dingen moest ik toch wel even slikken, het gaat echt ontzettend snel!

Dit heeft me ook doen denken aan het feit dat ik voor beide jongens een “hope chest” wil gaan samen stellen, waarin ik dit soort dingen kan bewaren. Hun eerste kleding stukjes, hun eerste tandjes, foto’s en nog meer van dat soort dingen. Nu moet ik alleen eerst op zoek naar twee mooie kisten!

3 opmerkingen:

Anja zei

Wow, stoer hoor die boefjes van jullie met die slang!!
Brrrr, ik griezel van slangen.
Je hebt helemaal gelijk....de tijd gaat zo ontzettend snel. Geniet er maar van....de jongens zijn "groot" voordat je het weet. En dat besef komt als ze "groot” zijn.

Anoniem zei

That is awesome, I love my boys

Regina zei

Het zijn toch heel leuke foto´s geworden met het slangetje! Ik heb het ook niet zo op reptielen. Vies, glad, glibberig ;)
Wat een leuk idee om kisten voor de jongens te gaan samenstelling. Ja, de tijd gaat zo snel. Maar sommige dingen wil je blijven koesteren!