maandag, augustus 09, 2010

Nog 90 dagen!

Oh wat gaat de tijd toch ontzettend snel. Ik kan me nog wel herinneren van de zwangerschap van Skyler dat de dagen voorbij leken te vliegen, maar nu lijkt het wel drie keer zo hard te gaan. We zitten inmiddels gewoon al in het laatste trimester van de zwangerschap!

De zwangerschap verloopt tot op heden toe nog steeds prima. Ik mag echt niet klagen. Ik heb maar heel weinig kwaaltjes en de kwaaltjes die ik heb, ach dat hoort er allemaal gewoon bij. Zo heb ik regelmatig last van mijn rug, vooral als ik teveel gedaan heb. En mijn bekken doen af en toe ook behoorlijk zeer. Maar ook dat is weer iets wat ik merk als ik vooral teveel gedaan heb. Ik ga er maar vanuit dat het mijn lichaam is die aangeeft dat ik het gewoon eens even iets rustiger aan moet gaan doen.

De kleine man groeit erg goed en ik voel hem dan ook regelmatig heel hyper bewegen! Ben benieuwd of dat betekend dat hij straks ook heel druk is als hij geboren is! Ik heb overigens ook veel last van maagzuur. Men zegt dat dat komt omdat de beeb veel haar zal hebben, nou ik ben benieuwd!

Vorige week hebben we een 3D/4D echo laten maken van onze kleine man. We waren een week of 6 geleden ook al geweest, maar toen was hij erg eigenwijs en hield iedere keer zijn armpje voor zijn gezichtje dus konden we zijn gezichtje bijna niet zien. Het zaakje waar wij naartoe waren gegaan heeft ons toen een voucher gegeven, zodat we gratis terug konden komen om het nog eens opnieuw te proberen. Het was het wachten absoluut waard. We hebben de kleine heerlijk zien bewegen, rekken, strekken en zelfs een paar keer zien gapen. We hebben een mooie dvd mee gekregen, met daarop de eerste sessie van 6 weken geleden en de sessie van vorige week, een cd met alle (98!) foto’s en een paar mooie uitgeprinte foto’s.
We hebben inmiddels ook alle verf in huis gehaald, om aan de nieuwe kamer van Skyler te gaan beginnen. De kleine krijgt dan Skyler zijn kamer, zodat we daar niet al te veel aan hoeven te doen. We hebben voor een muur magneet verf gekocht, zodat Skyler met figuurtjes en letters kan spelen en die aan de muur kan hangen. Het ledikant voor de beeb is ook al binnen, dus we gaan de goede kant op. Nu moeten we alleen nog even een begin gaan maken! Ik hoop dat we dat ook snel zullen doen, want het begint me nu toch wel een beetje te benauwen dat we “nog” maar 13 weekjes te gaan hebben, voordat de kleine zich aan zal melden.

De naam zijn we inmiddels ook over uit. Dat was nog even moeilijk, maar uiteindelijk zijn we het er dan toch over eens geworden. Daarmee viel eigenlijk ook wel gelijk wat stress weg. Ik was al bang dat de kleine straks geboren zou worden zonder naam. Hahaha

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hehe eindelijk weer eens een blog oh ja wat is de naam dan ??????????

Becs zei

Ik weet het........ En wat de naam betreft, dat vertellen we lekker nog niet ;P

Anja zei

Wat een prachtige, lieve foto's van jullie beeb! Fijn dat alles goed gaat.

Aïda zei

Laat Dan maar gauw beginnen met verven. Die magneetverf is zo zwaar om te verwerken! Wij hebben er een deur mee gedaan. Ik geloof niet dat manlief dit soort verf ooit nog wil gebruiken ;)