dinsdag, augustus 24, 2010

Surprise!

Afgelopen vrijdag moest ik een dienst van mijn collega overnemen, omdat hij vrij zou zijn die dag. Daardoor moest ik later beginnen en zou ik ook later klaar zijn. Ik keek daar niet echt naar uit, maar goed, het moest toch gebeuren. Ik was die dag om 09.30 uur op werk en kort nadat ik binnen was, kwam mijn supervisor naar mijn gebouw.

Hij vertelde me dat wij een meeting zouden hebben met de klant. We moesten het een en ander bespreken wat betreft DPS. Laat dat nu net iets zijn waar ik de hele week al mee bezig was, dus ik vroeg wat er besproken zou worden. Hij vertelde me dat er wat klachten waren en dat de klant dat wilde bespreken. Het leek me heel erg sterk dat er klachten waren, aangezien ik er niets van gehoord had, maar de klant is koning volgens het gezegde, dus om 10.00 uur zouden we de manager ontmoeten in de vergaderkamer.

Wij werken in het gebouw van de klant en op weg naar de vergaderkamer kwamen we de manager dan ook tegen en hij was in een hele goede bui, dus ik begon me al af te vragen of de klachten dan echt zo erg waren. Bij de vergaderkamer aangekomen waren beide heren heel vriendelijk en lieten mij voorgaan. Toen ik de deur open deed hoorde ik een heel hard: SURPRISE!!

De klant had besloten om voor ons een baby shower te organiseren! Ik was totaal verrast en had het absoluut niet aan zien komen. Ik heb geen idee hoe ze het hebben weten te organiseren zonder dat ik iets, maar dan ook iets vermoedde. Ze hadden een heerlijke chocolade taart gekocht en er stonden heel veel cadeautjes op de tafel. Ook mijn collega's waren aanwezig en ook zij hadden allemaal een cadeautje gekocht.

De baby is ontzettend verwend met allerlei outfits, rompertjes, handdoeken, washandjes, zeep, shampoo, luiers en doekjes en noem maar op. Tot zelf gebreide sokjes hebben we gekregen! En van een bepaalde groep binnen het gebouw kregen we ook nog eens geld.

Toevallig hadden Dan en ik het er de avond van te voren nog over dat we Skyler zijn kleding te voorschijn moesten gaan halen, zodat we dat uit kunnen gaan zoeken en kunnen bepalen wat we de beeb willen laten gebruiken en wat we dan nog nieuw moesten kopen. We hebben zoveel gekregen dat we bijna niets hoeven te kopen! Echt geweldig gewoon.

Ondanks dat de rest van de dag verschrikkelijk druk was, en ik het aan het einde van de dag dan ook zeker gevoeld heb in mijn rug en bekken, kon mijn dag niet meer stuk!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ja je zult wel moe geweest zijn maar wel ook een geweldige verrassing

Petra zei

Wat ontzettend leuk!!!
Dat is inderdaad een surprise.

Petra zei

Dat vind ik dus zo leuk aan Amerikanen! Die spontaniteit en het begaan zijn met een ander. Heel leuk, zo'n verrassing.

Anja zei

Wat een leuke verrassing. Ik kan me voorstellen dat je dag niet meer stuk kon!
Tot zaterdag!!