zondag, juni 15, 2008

Vaderdag!

En wat voor een........!! Vandaag is het precies een jaar geleden dat Dan zijn moeder overleed. Zo een moment blijft altijd moeilijk, hoe je het ook went of keert.

Hoewel, in ons geval bleek deze dag toch minder beladen dan we van te voren dachten! Vanmorgen rond 09.00 uur liep de wekker af, omdat we bij de buren waren uitgenodigd voor een vaderdag ontbijt. Zoiets is altijd wel gezellig, dus deze uitnodiging hebben we uiteraard aangenomen.

Aangezien ik 2 dagen overtijd ben besloot ik een zwangerschapstest te doen en wat blijkt? Ik ben in de wachting, om maar met Dan zijn woorden te spreken! Ik rende de slaapkamer in en vroeg Dan, die nog half lag te slapen, of hij zag wat ik zag. Maar aangezien hij zijn lenzen niet in had zei hij dat hij niet zeker was, aangezien hij 5 verschillende lijnen zag! Hij was in ieder geval wel gelijk wakker hahahaha!

Uiteraard heb ik mijn vader gelijk op de hoogte gebracht, die in de eerste instantie dacht dat ik een grapje maakte. Op zo een moment blijft de webcam toch wel een uitkomst! Toen ik hem verzekerde dat het echt waar was, gaf hij aan toch wel heel blij te zijn!

Vervolgens kwam mijn broer bij hem binnen en ik heb mijn vader gevraagd of hij dan ook gelijk maar even voor de webcam wilde komen zitten. Hij had alleen een "hallo oom Daniël" nodig om te begrijpen dat wij een kindje verwachten. Ook hij was verrast maar blij met het nieuws!

Toen we toch bezig waren met mensen op de hoogte te brengen hebben we ook gelijk Dan zijn vader en de rest van de familie maar op de hoogte gebracht! Het is uiteraard nog heel erg pril, volgens het internet ben ik zo een 4 weken en 3 dagen zwanger. Maar eens of eens moet het toch uitkomen, dus waarom dan niet gelijk vandaag. Veel mensen houden het vaak voor zich totdat de eerste drie maanden voorbij zijn, maar wij wilde het wel gewoon delen.

Morgen ga ik de huisarts even bellen en kijken hoe we nu verder gaan. Uiteraard houden we de blog bij!

Dat was nog eens een vaderdag! Zo een cadeau heeft zowel mijn vader als Dan zijn vader nog nooit gehad! Ben benieuwd wat we volgend jaar voor de opa's gaan doen om dit cadeau the verbeteren ;-)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd!!!! Wat een super vaderdag kado voor beiden....

Gr petra

Anoniem zei

He liefjes

Van harte gefeliciteerd
Echt gaaf
En zkr een super mooi kado

xxx Atie

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd!!! Wat een nieuws op vaderdag! En volgens mij ben jij een moeder in de dop. Dat idee heb ik, hahaha!
Nee, wij hebben ons ook nooit aan die drie maanden wachttijd gehouden om het nieuws te brengen. Maar doet iedereen weer anders, denk ik.
Maareh, om dit cadeau te verbeteren moet je volgend jaar minstens met een tweeling aankomen ;-)

Anoniem zei

hey schatjes

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en dit ken je volgend jaar echt niet overtreffen ik ben onwijs blij voor jullie en bec net buiten het jaar he hoe kennen jullie het uitkienen;0

love you tamsie

Anja zei

gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie 1e kindje!!
Wat een prachtig vaderdagcadeau voor Dan.

Anoniem zei

Hee hartelijk gefeliciteerd!!!
Dit is altijd geweldig nieuws en zeker als je het op vaderdag kunt melden.
Veel geluk met je zwangerschap

Lizanne(you've got a friendforum)

Anoniem zei

wat leuk voor je vader om op vaderdag te horen dat hij opa wordt
van harte gefeliciteerd jullie er mee

Petra zei

Wat ontzettend leuk om het op vaderdag uit te vinden! Voor drie mannen dus supernieuws, jullie vaders worden grootvader en Dan vader! Ik wens je een fijne zwangerschap (zuig op een citroen als je misselijk bent!)

Anoniem zei

Dan en Becs,
wat SUPERGOED nieuws!
Van harte!

xx, Esther (ups..?? ;-))

Jacky zei

Oh meid wat een geweldig nieuws. van harte met je zwanegrschap.
Hopleijk magen de negen maanden zonder te veel ongemakken voorbij vliegen.