zondag, juni 29, 2008

2 jaar getrouwd

Vandaag, 2 jaar geleden stapte wij om 16.00 uur in het huwelijks bootje! We herinneren het ons als de dag van gisteren en waarschijnlijk zijn wij niet de enige die dit zo voelen. Wat gaat de tijd toch ontzettend hard! Wie had 2 jaar geleden, op onze trouwdag, gedacht dat wij in Amerika gesettled zouden zijn met een kindje op komst! Ik in ieder geval niet.

Ik wist op dat moment natuurlijk wel al dat we naar Amerika wilde emigreren, maar het hele proces moest nog opgestart worden en we hadden geen idee hoe lang dit zou gaan duren. En met alle tegenslagen die we hebben gehad tijdens dit proces had ik er sowieso niet van durven dromen. Maar kijk nu, inmiddels dus alweer 2 jaar getrouwd, een oceaan verder en een kindje op komst!

Vandaag hebben we lekker rustig aangedaan. Ondanks dat ik weinig zwangerschapskwaaltjes vertoon, begin ik toch wel de vermoeidheid te merken. Ik ben sneller moe en als ik laat opblijf ben ik de volgende dag ook vermoeider dan normaal.

Gisterenavond zijn we met Troy en Mindy en de kids bij West-Fest geweest. West-Fest is een hele gezellige kermis die een beetje te vergelijken is met de state fair. Zo rond 22.00 uur zou er prachtig vuurwerk afgestoken worden en we wilde zo een spektakel natuurlijk niet aan ons neus voorbij laten gaan. Eer dat het vuurwerk afgelopen was en wij weer thuis waren, was het bijna middernacht. Ik stond vandaag dan ook redelijk moe op, ondanks dat ik toch uit heb kunnen slapen.

Zoals gezegd hebben we vandaag dus lekker rustig aan gedaan. Ik heb een tijdje achter de webcam gezeten met mijn oom en tante en hun twee kinderen en Dan heeft wat in zijn tuintje gerommeld en een spelletje gespeeld. Daarna hebben we een televisie opgehaald die we op KSL hebben gevonden voor in de slaapkamer. Onze vorige tv was namelijk met standaard en al van de muur gevallen boven op het glas. Wonder boven wonder was het glas niet gebroken, maar de tv deed niets meer.

Hierna zijn we even bij Brian en Carrie geweest die een sprinkler installatie aan het installeren waren. Dan heeft hier en daar wat geholpen. Brian zou immers hetzelfde voor ons doen als we hem nodig zouden hebben. Carrie en ik hebben lekker zitten kletsen en aanwijzingen zitten geven hahahaha.

Daarna besloten Dan en ik om lekker uit eten te gaan bij Famous Dave's. Niet echt romantisch, maar gewoon er lekker even tussen uit met zijn tweeën. We zouden vandaag namelijk maar weinig doen aan onze trouwdag, omdat we waarschijnlijk over een weekje of 2-3 een weekendje naar Wendover zullen gaan met Troy en Mindy die op 21 juli hun 1 jarig jubileum zullen vieren. Uiteraard heb ik wel mooie rozen van Dan gehad!

En nu? Nu is Dan lekker een spelletje aan het spelen en ik duik mijn bedje in en ga kijken of er misschien iets leuks op televisie is! Zoals ik al schreef, we hebben vandaag echt rustig aan gedaan, het was een lekkere luie zondag!

7 opmerkingen:

Anja zei

gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijksfeest!
Zo zie je maar er kan in 2 jaar tijd heel wat gebeuren.

Anoniem zei

He Liefjes

Van harte gefeliciteerd met jullie 2 jarige huwelijk
Er is indd een hele hoop veranderd in die 2 jaar
Ben blij dat je niet heel veel last heb van zwangerschap kwaaltjes

xxx hvj Atie

Petra zei

Gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag! Wij hebben hier ook een Famous Dave's in de buurt, daar nemen we Nederlandse gasten vaak heen.

Anoniem zei

Gefeliciteerd!!

Nee jullie zijn inderdaad niet de enige die dat zo voelen. Dat heb ik na bijna 20 jaar nog...

gr petra

Jacky zei

wow 2 jaar alweer, van harte meid. ja de tijd vliegt zeker.
Hopelijk blijft je zwangerschap alleen bij moeheid.

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd! Wat gaat twee jaar dan snel, hè? En wat is er ontzettend veel gebeurd in die tijd. Saai is het zeker niet? En nu maar op naar de tien jaar!

USA2007 zei

Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd. Gaat dan snel he die twee jaar.

Sue in Orlando