zondag, oktober 21, 2007

Bambi is dood

Dan had deze week weer een ritje naar Washington. Hij is op dinsdag vertrokken en zou donderdag avond weer thuis komen. Iedere dag belt hij dan even hoe het gaat of dat hij is aangekomen op de plaats van bestemming.

Donderdag avond besloot ik hem zelf even te bellen, aangezien ik naar Chantal toe ging en niet thuis zou zijn op het moment dat hij thuis zou komen. Na twee keer niet op te hebben genomen, nam hij eindelijk op en hij klonk behoorlijk in paniek. Natuurlijk zit ik dan ook gelijk in spanning! Hij vertelde me dat hij zojuist een hert had aangereden en dat het allemaal zo snel ging en zo hard gebeurde dat hij dacht dat het hert helemaal uit elkaar lag.

Hij is dan ook gestopt en terug gegaan naar de plek waar hij het hert had aangereden. In de tussen tijd had hij zijn baas ook al gesproken en die vroeg of hij foto's kon maken van het busje, ivm verzekering etc. Terug bij het hert, stopte er ook een politie agent en hij heeft samen met Dan een ongeval rapport ingevuld. Het hert was inderdaad goed geraakt en de ingewanden lagen over de gehele weg verspreid, ik zal jullie de foto's besparen die Dan heeft gemaakt. Hij is in ieder geval wel weer veilig thuis gekomen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hey lieffie

zo dat is zeker schrikken voor Dan ben blij dat hij zelf niks mankeert maar nu wil ik niet lullig klinken maar mail die foto's effe naar me hahaha

Anoniem zei

Oh, wat zal hij geschrokken zijn. Gelukkig heeft hij zelf niks, wel zielig voor het hert. Wij hebben laatst een aanrijding van een motorrijder met een hert gezien, ik vond het een akelig beeld.

Petra zei

Gelukkig heeft Dan niets, want zo'n aanrijding is flink hard. Het is naar, dat het hert dood is, maar ze lopen ook echt zo over.

Anoniem zei

Je schrikt je helemaal kapot. Het is inderdaad gebeurd voor je er erg in hebt.

En dan de schade die zo'n beest kan veroorzaken...

Ik heb vorig jaar een vos op de auto gehad en nu hier konden we nog net een hert ontwijken die de interstate op vloog voor onze auto.

Ik vind autorijden in het donker vooral in beboste gebieden dan ook niet altijd even fijn.

gr petra

Anoniem zei

Heel, heel zielig voor het hert, maar het belangrijkst is toch dat Dan ongedeerd is, want je moet er toch niet aan denken dat het anders was afgelopen. Pfff, jullie hebben je portie stress weer gehad.

Anoniem zei

bleh, vind ik altijd zo akelig he. Maar je schrikt je wezenloos natuurlijk.
Gelukkig is met Dan alles goed.

aloha