maandag, mei 21, 2007

Bioscoop en HDTV

Dan en ik hebben een bioscoop in de buurt gevonden waar je voor $ 5 naar de film kunt. Het is wel geen grote bioscoop, maar het is wel een leuke bioscoop.

Maandag avond zijn we dus naar de bioscoop geweest. Voorafgaand aan de bioscoop hebben we eerst een ijsje gehaald, waar Dan nog $ 40 op de grond vond. We hebben dus een gratis ijsje en een gratis film gehad. We zijn naar The Invisible geweest. Dit gaat over een jongen die zijn eigen “moord” probeert op te lossen.

Donderdag besloten we opnieuw naar de bioscoop te gaan. Deze keer gingen we naar Next met Nicholas Cage. Nicholas Cage heeft het vermogen om op elk moment 2 minuten in de toekomst te kunnen kijken. Ik moet zeggen dat dit naar mijn idee wel een hele goede film was.

Eerder die week had Kari mij gebeld met de vraag of wij een nachtje op Kodi en Tevor konden passen. Zij wilde namelijk samen met haar man een nachtje naar Wendover. Zoals mij verteld is kun je Wendover een beetje vergelijken met Las Vegas, alleen dan in het klein.

Zaterdag ochtend moest ik eerst van 8 tot 12 werken, vervolgens werden de jongens ‘s middags gebracht. Aangezien zij beide een gameboy bij zich hadden en mom ook thuis was, zijn Dan en ik even weg geweest. We moesten Pam haar auto ophalen en we zijn ook even bij Wal mart gestopt. Een aantal weken geleden hebben we namelijk een XBOX 360 voor Dan gekocht en sindsdien wilde hij graag een HDTV.

Bij Wal mart hadden ze dan ook een geruime keuze en ons oog viel op een bepaalde tv. Helaas had deze Wal mart de tv niet meer op voorraad en dus werden we verwezen naar een ander filiaal die er nog 3 zou moeten hebben. Daar aangekomen bleken ook zij de tv niet meer op voorraad te hebben. Balen!!

Maar de verkoper kon ons een heel leuk aanbod doen, waardoor wij vervolgens huiswaards zijn gegaan met een 32 inch HDTV flatscreen voor maar $ 300!

Op weg naar huis hebben wij wat te eten gehaald bij McDonalds. We hebben de jongens laten kiezen wat zij wilden eten, dus dan is de keuze gauw gemaakt. Na het eten wilde Dan de tv graag installeren dus heb ik de jongens meegenomen naar de bioscoop. (ja alweer hahaha) Shrek 3 was die week uitgekomen en zij wilde die graag zien. Ook deze film was wat mij betreft weer erg geslaagd. En de jongens hebben het prima naar hun zin gehad!
Zondag zijn we weer richting Grantsville gegaan, waar we de eerste wedstrijd hebben gekeken van de Utah Jazz tegen San Antonio in de Western conference finale, bij Fred en Angela thuis. Dit was ook leuk voor Kodi en Trevor, omdat zij de hele middag met hun neefjes hebben kunnen spelen. De winnaar van deze serie van 7 gaat naar de algehele finale en zal dan spelen tegen de winnaar van de Eastern conference finale. Het wordt dus erg spannend de aankomende wedstrijden.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

he moppie

zoals ik ook al in de mail zei
je heb een druk weekend gehad lekker hoor
ben blij dat jullie geslaagt zijn voor een tv
jeetje 3 keer naar de bios nou dat is nog al wat hahahaha
maar voor de rest zijn we geen film verslaaft lol
jo bec dat vond je zkr erg dat mac donald he (dus niet)

nou moppie op naar de volgend blog
xxx renata

Anoniem zei

gaat wel goed daar he

Petra zei

Fijne oom en tante zijn jullie, hoor! Lijkt me heerlijk om in de buurt te hebben ;). En wij vonden Shrek ook zo leuk!

Anoniem zei

Dat is geen geld voor die TV. Ik denk datje er veel plezier van zult hebben.

gr petra

Anoniem zei

Gezellig om op jullie neefjes te passen, en natuurlijk ga je dan naar de MAc Donalds. Dat vind ik zo af en toe ook best lekker.

Anoniem zei

hey schatje

ik lees dit zo en het ziet er allemaal heel gezellie uit
gezellig op de neefjes passen dat moet een feest zijn geweest
is die echt zo leuk shrek 3
dan moet ik hem ook maar eens gaan kijken
enne je verwent die vent van je wel he hihihi leuk hoor voor hem en je ken het maar alvast hebbe
voordat jullie een eigen huisje krijgen toch ik zie je heb het er maar druk mee daar beter

en ook ik kijk weer uit naar je volgende blog alhoewel ik niet gereageerd heb op de vorige
maar soms heb je momenten dat je denk uhhh wat moet ik daar opzeggen weet je

groetjes tamsie

Xxx love you

Anoniem zei

jullie gaan wel lekker vaak naar de film. Ik probeer Andrew al zo lang als ik hier ben mee te krijgen naar de film, maar tot nu toe nog zonder succes.
Andrew heeft pas een wii gekocht, moet zeggen dat dat erg vermoeiend is ;-)

Anoniem zei

Gelukkig heet het Wendover en niet Bendover!!!!
Groetjes,
Eelco

Anoniem zei

Mmh, ik dacht dat ik een reactie had achtergelaten, maar hij is spoorloos ;-)

5 dollar voor de bioscoop! Daar kun je nog eens voor gaan. En als Dan nou goed naar de grond blijft kijken, dan kun je er misschien nog geld aan verdienen ook :-D

Heerlijke winkel trouwens, de Walmart. Mooie dat jullie daar zo goed geslaagd zijn. Ik heb daar mijn laptop vandaan, maar nu moet ik weer tot december geduld hebben.