maandag, augustus 07, 2006

Opnieuw naar de camping

Vrijdag middag zijn wij weer vertrokken naar de camping. Mijn nichtjes vroegen de laatste keer al of wij wilden blijven slapen, maar toen ging dit niet. Dus hebben we donderdag avond even een tas met wat spullen klaar gezet en zijn wij vrijdag uit werk vandaan gelijk op weg gegaan. Onderweg hebben we nog even wat gegeten bij McDonalds.

Toen wij aankwamen stonden mijn tante en nichtjes net op het punt om bingo te gaan spelen. We hebben maar besloten om mee te doen. Helaas niets gewonnen. Renata daarentegen wel. Twee keer zelfs.

Na de bingo zijn we nog even terug gegaan naar de kantine van de camping en zijn we in de jeugd disco gaan hangen. Dat was wel even erg gezellig. Om half een moest de muziek uit en zijn we terug gegaan naar de caravan en besloten om naar bed te gaan. Dan en ik zouden in een tentje slapen met een luctbed dat op stretchers was gelegd. Het was die nacht erg klam in de tent dus ik had het best wel koud. Gelukkig had mijn tante ons een lekkere dikke deken gegeven. De volgende ochtend had Dan last van zijn rug door het bed. Hij durfde dit niet te zeggen, omdat hij dat lullig vond voor mijn tante. We hebben toch maar wel besloten om de volgende nacht thuis te slapen.

We zijn zaterdag nog wel de gehele dag op de camping geweest. We hebben erg veel met de honden gewandeld. Helaas zat het weer niet echt mee, dus hebben we niet kunnen zwemmen. 's Avonds nog lekker gegeten waarna we opnieuw naar de camping kantine zijn gegaan. Er zouden die avond twee bandjes op treden. Een van de bandjes deed alleen nummers van Elvis. Om twaalf uur besloten we maar om naar huis te gaan, het was tenslotte nog wel anderhalf uur terug rijden. Ondanks dat we niet het gehele weekend zijn geweest is het toch wel gezellig geweest!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, het campingleven...Voor mij erg lang geleden, maar het heeft zo zijn charme. Ik hoop dat het met de rug van Dan wat beter is. Het kan behoorijk afzien zijn op zo'n stretcher ;-)

SVO zei

Hi Rebecca, ik vond de slide show op jouw blog zo leuk. Ik heb er gelijk ook één gezet op mijn blog. Tja, je moet wat als AA niet bereikbaar is ; )) Mooie foto van jullie in je profile ...

Becs zei

@ Sandy,

Bedankt voor je complimentje! Als ik eerlijk moet zijn heb ik die slide show zelf ook weg "gekaapt" haha, ik vond hem zelf ook erg leuk! Ik ben zelf ook continue maar andere dingen aan het doen, onder andere aan het expirimenteren op blogger nu AA niet bereikbaar is. Ik hoop dat het probleem snel weer opgelost ben. Ik heb langzaam maar zeker afkick verschijnselen.

Anoniem zei

he mop
ik moet zeggen ondanks dat jullie eerder trg zijn gegaan het tog nog heel erg gezellie is geweest zo met jullie indd jammer van het weer ja maar ja ken beuren he
dikke kuzzz voor jullie van mij

Becs zei

Hey Aat,

Ik vroeg me al af waar je bleef ;-)