woensdag, juli 26, 2017

Moon Lake 2017

Op Facebook hebben we met Dan zijn familie een ‘geheime’ groep, waar wij onze Moon Lake vakanties onderling proberen te bespreken. Meestal gaan we hier in Januari ongeveer over beginnen, want we willen gelijk boeken, zodra dit kan op de website van Moon Lake. Zo kunnen we er voor zorgen dat we er met zijn allen tegelijkertijd zitten. Zo hadden we dit jaar al redelijk snel een datum in gedachte, maar door onder andere de bruiloft van Bradley en Chelsie werden de plannen gewijzigd.

Zo kwam ook Dan zijn vader en zijn stiefmoeder en zij is slecht te been, dus wisten we al dat Moon Lake voor hun geen optie zou zijn. Ook wist ik al een paar maanden dat Freddy en Kerry terug gingen verhuizen naar Utah, maar omdat daar ook nog geen officiele datum van was konden we ook nog steeds niet boeken.

Gelukkig hebben we toch nog op tijd kunnen boeken, waardoor we allemaal tegelijk op Moon Lake zouden zijn, de week na de bruiloft. Helaas niet helemaal zoals gepland, maar we hebben gelukkig nog een paar fijne dagen gehad met zijn allen. Zo waren Chantal en Justin al op woensdag vertrokken, terwijl wij pas op donderdag gingen en Freddy en Kerry op vrijdag pas aan kwamen.

(De palen die het bekende Moon Lake sign staande hield, waren verrot en daardoor lag het dit jaar op de grond.)

Dit jaar gingen we met een nieuwe auto en tevens hebben we een paar maanden geleden van Mel en Katie een kleine pop up camper gekocht, die achter de auto getrokken kan worden. De camper heeft zo een 5 slaap plaatsen, dus ideaal voor ons. En wat fijn om niet in een tentje te hoeven kruipen.

(Onze vrolijke meid met haar twee (kleine) neefjes)

De kinderen hebben zich met hun neefjes en nichtje heel prima vermaakt. Zeker nu ze ouder aan het worden zijn, durven zij (en wij ook) het aan om wat verder bij de kampeer plaats vandaan te gaan. Zo gingen ze de bossen in en zijn de jongens zelfs een keer helemaal naar het meer gelopen, waar zij op het strandje hebben gespeeld.IMG_2287

(Het is leuk om foto’s van vorige jaren met die van nu te vergelijken en zien hoe veel de kinderen veranderen over de jaren.)

Het water was dit jaar erg hoog, dus veel strand was er niet, maar genoeg om lekker aan het water te zitten, terwijl de kinderen aan het spelen waren. Op een van de eerste keren dat wij naar het meer waren gelopen, zei ik voor de grap tegen Skyler dat als hij in zijn boxershorts in het water zou springen, dat ik een ijsje zou kopen voor hem. Omdat het water best koud was en wij geen zwem kleding bij ons hadden, dacht ik niet dat hij het zou doen, maar dit liet hij niet aan zijn neus voorbij gaan. Noah dook er vevrvolgens ook gelijk achter aan.

Net als ieder jaar is er ook weer veel gevist.Justin had dit jaar een boot gehuurd en heeft Dan en de jongens een tijdje mee genomen om te vissen. Beide jongens hadden geluk en hadden een vis te pakken. Alleen sprong de vis van Noah, net als vorig jaar bij Skyler, van de haak af. Maar Skyler was zo lief, dat Noah de t hij de vis van Skyler wel vast mocht houden.

De jongens hebben gevraagd of wij volgend jaar ook een boot gaan huren en dan willen ze ook nieuwe en grotere hengels. Ze hebben al helemaal uit gepland dat we dan om 5 uur ‘s ochtends op gaan staan om te vissen, omdat de vissen dan veel actiever zouden zijn en veel meer zullen bijten.

Omdat we niet  zo heel dicht bij elkaar wonen, is het voor de kinderen een groot feest wanneer ze allemaal bij elkaar zijn. Ze waren allemaal dan ook teleur gesteld toen toen we op zondag weer richting huis gingen. Maar helaas komen aan alle leuke dingen een eind. En zo zat Moon Lake er voor dit jaar weer op. Maar net zoals er aan alle leuke dingen een eind komt, zijn er ook weer leuke dingen om naar uit te kijken, dus Moon Lake 2018, here we come!

Anja zei

Wat een heerlijke trip. Ik krijg helemaal heimwee naar Utah bij het zien van de bergen op de achtergrond.
Wat wonen jullie daar toch mooi. En jullie zijn alweer 11 jaar getrouwd...waar blijft de tijd. Voor ons is het alweer 10 jaar geleden dat wij naar Utah verhuisden. Lieve groeten uit The Netherlands.

Becs zei

Anja ~ Wow al weer tien jaar geleden voor jullie. Ik weet nog heel goed dat ik bij jullie op visite kwam, zwanger van Noah!