zaterdag, juli 18, 2015

Bear Lake

Al twee jaar vroegen Mel en Katie of wij een keer met hen mee wilden gaan, kamperen bij Bear Lake. Natuurlijk wilden wij dat wel, alleen kwam er altijd iets tussen. Dit jaar konden we dan eindelijk wel met hen mee en zo waren we afgelopen vrijdag ochtend op weg naar Bear Lake. Mel en Katie waren op woensdag al vertrokken.

Ik was zelf nog noiot bij Bear Lake geweest dus wist niet heel goed wat ik me erbij voor moest stellen. Ik dacht dat het misschien een beetje hetzelfde zou zijn als Moon Lake, maar dat bleek totaal niet waar te zijn. Bear Lake is vele malen groter dan Moon Lake en het water is er prachtig blauw en ontzettend helder. 20150712_110411_resizedDe kinderen waren natuurlijk ook van de partij en zij konden niet wachten. Ze vroegen al vanaf het moment dat we bij Moon Lake weg gingen hoeveel nachtjes ze nog moesten slapen voordat we naar Bear Lake gingen. Zij vinden kamperen zo ontzettend leuk en natuurlijk waren ze ook erg blij dat zij met de kinderen van Mel en Katie konden spelen.

Na een rit van ongeveer 3 uur kwamen we dan eindelijk aan. We hebben toen eerst de tent op gezet en de spullen uitgepakt, zodat we daar geen omkijken meer naar hadden. Vervolgens zijn we eigenlijk direct in het water gesprongen. Mel en Katie hebben twee waverunners en een jet ski die zij bij zich hadden, dus uiteraard hebben wij daar ook gebruik van gemaakt. Zowel Dan als ik hadden nog nooit op zo een ding gezeten dus het leek ons wel heel leuk en wat hebben we gelachen. We hebben alleen gereden, maar ook met elkaar en we hebben bij anderen achterop gezeten en zelfs de jongens zijn 2 keer mee geweest, hoewel we dan wel een heel stuk zachter gingen natuurlijk en dicht bij de kust bleven. 20150711_211611_resizedHet water was heerlijk. In de eerste instantie voelde het koud aan, maar eenmaal door de kou heen, was het water perfect. Op sommige plaatsen was het gewoon zelfs warm. Wat wel iets minder was, was dat er bij het strandje waar wij zaten hele grote keien in het water lagen en die waren erg glad dus we zijn een paar keer onderuit gegaan, maar dat mocht de pret niet drukken. Zelfs Khloé heeft zichzelf prima vermaakt in het water.

‘s Avonds hebben we heerlijke Mexicaanse tacos gemaakt met vlees boven het kampvuur en als toetje hebben we marsmellows geroosterd. De kinderen hebben heerlijk rond gerend en gespeeld met alle andere kinderen. Een paar van Mel zijn broers waren ook gekomen met hun kinderen dus we zaten daar met een leuke groep. En uiteraard hebben we ‘s avonds nog lang rond het kampvuur gezeten. Zaterdag hebben we ook bijna de hele dag op en rondom het water door gebracht, kortom we hebben een heerlijk weekend gehad. IMG_20150712_193318Het enige nadeel was dat ik zondag ochtend op stond en gewoon misselijk werd van de pijn van mijn verbrandde huid. Ik weet dat ik snel verbrand, dus ik had mezelf regelmatig met SPF 50 ingesmeerd, maar helaas heeft het niet mogen baten. De pijn in mijn benen is bijna weg, maar mijn schouders doen zo een zeer. Vanmorgen zag ik ook dat ik nu blaren op mijn schouders heb. Misschien de volgende keer maar SPF 100 op doen.

Zondag middag rond 14.00 uur waren we weer thuis en hebben we snel de kinderen in bad gedaan en de spullen opgeruimd, want helaas moest Dan die middag om 16.00 uur al weer werken, maar we hebben van ons weekendje genoten.

4 opmerkingen:

Rita Meyer zei

Klinkt allemaal heel erg leuk! Balen dat je zo verbrand bent! Kun je geen zwemshirt aandoen?

Becs zei

Rita ~ misschien dat ik dat de volgende keer moet doen inderdaad.

Becs zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anja zei

Ohh, Bear Lake is zo mooi, wij zijn er verschillende keren geweest maar hebben er nooit gekampeerd.
Jammer dat je zo verbrand bent, inderdaad de volgende keer een shirt aandoen!