zaterdag, september 25, 2010

Angela

Grantsville women killed in Tooele County crahs

Helaas gaat het bovenstaande nieuws stukje over mijn schoonzus Angela. Zij is vanmorgen rond 7.30 uur overleden door de gevolgen van een ernstig auto ongeluk. Zij heeft een frontale botsing gehad met een porsche die voor haar de weg op reed. Ze heeft nooit de kans gehad om te remmen.....

We werden rond 10.00 uur gebeld door mijn zwager Freddy met de vraag of wij gelijk naar the University of Utah hospital konden komen, omdat Angela en zijn oudste zoon Daniel betrokken waren bij een ernstig ongeluk. Beide zijn met een helikopter over gevlogen naar het ziekenhuis. Freddy had nog geen verdere details en hij wilde dat wij zijn andere 4 zoons op kwamen halen.

Ik ben gelijk naar Mindy toe gerend die Skyler heeft overgenomen van ons en wij waren binnen de kortste keren de deur uit. Bij het ziekenhuis aangekomen zijn we zo snel mogelijk richting de emergency room gegaan (zo snel als dat lukt met een dikke buik...) en daar werden we opgevangen door een vrouw die voor het trauma team werkt. Dan moest nodig naar de wc en terwijl hij weg liep heb ik aan de vrouw gevraagd hoe ernstig het was. Ik ging al van het ergste uit toen wij door haar werden opgevangen.

Zij vertelde me dat Angela ter plaatsen is overleden en dat Daniel op dat moment op de operatie kamer lag. Het nieuws stukje geeft aan dat Daniel met minimale verwondingen naar het ziekenhuis is gebracht, maar dat blijkt dus niet te kloppen.

Daniel heeft vandaag 3 operaties moeten ondergaan wegens interne bloedingen en een gebroken been waar pennen ingezet moesten worden. Vanavond rond 18.00 uur werd ons verteld dat hij uit de operatie was. Hij heeft zwellingen in zijn hersenen die de artsen in de gaten willen houden, maar over het algemeen lijkt hij heel goed en snel bij te komen uit de operatie en verwacht men dat hij een goed herstel zal maken.

Freddy heeft Daniel moeten vertellen dat zijn moeder het ongeval niet heeft overleefd.....

Angela is 37 jaar geworden en laat een man en 5 zoons achter. We zullen haar verschrikkelijk missen!

9 opmerkingen:

Regina zei

Wat verschrikkelijk! Het staat hier allemaal zwart op wit, maar zoveel leed valt eigenlijk niet in woorden te vatten. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Anoniem zei

sterkte heelveel sterkte

Petra zei

Wat ontzettend tragisch en afschuwelijk :( :(. Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Heel, heel veel sterkte!

Marjon (vana) zei

Wat een vreselijk nieuws. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte om dit zware verlies te kunnen verwerken.

Anoniem zei

Ik krijg er kippevel van. Heel veel sterkte en ik hoop dat je neef goed hersteld.
Groeten, Marieke

Petra zei

Wat vreselijk....
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie.

Anoniem zei

Heej nicht en neef.
Verschrikkelijk nieuws dit. Heel veel sterkte toegewenst door ons.

maurice en sylvia

Anja zei

Wat afschuwelijk tragisch. Ik wens jullie heel veel sterkte, kracht en troost toe. Voor Daniel ook veel beterschap!

Aïda zei

Jeetje, kippenvel! Heel veel sterkte gewenst! Probeer er maar zoveel mogelijk te zijn voor je familie.