zondag, september 19, 2010

Alweer verwend

Vanmiddag is onze kleine beeb weer verwend! Hij is nog niet eens geboren en hij heeft nu al zoveel cadeautjes gekregen dat ze bijna zijn oortjes uit zouden komen! Maar klagen doen we absoluut niet, we zijn ontzettend blij met alle cadeautjes die we tot nu toe voor onze kleine man hebben gekregen.

Ik werd door mijn schoonzusjes en Dan zijn tante's uitgenodigd om te gaan lunchen bij de Olive garden. Zij wilde graag een kleine babyshower voor mij houden en gezellig samen lunchen. De laatste keer dat we samen geluncht hebben met alleen de meiden onder elkaar was op Kari haar verjaardag in December. Dese te leuker was het vandaag natuurlijk. We hadden niet alleen iets te vieren, maar het was ook erg gezellig om er samen even tussen uit te zijn. We hebben dan ook heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Onze kleine man is opnieuwe verwend met veel leuke kleding, bad spulletjes en een grote doos met luier doekjes. Daarvan kun je er tenslotte nooit genoeg hebben. We hebben nu zoveel spulletjes voor onze beeb dat we zelf in princiepe niets meer hoeven te kopen. We willen nog een paar handdoeken kopen voor zowel de beeb als Skyler, maar meer dan dat hebben we ook echt niet nodig.

Bovendien wil ik ook nog steeds door Skyler zijn spulletjes heen gaan om te kijken wat we de kleine man willen laten gebruiken. Maar ook daarvan zullen we denk ik niet veel nodig gaan hebben. We zijn echt ontzettend verwend en we zijn dan ook ontzettend dankbaar voor alle cadeautjes die we gekregen hebben.

Het was de bedoeling dat Skyler dit weekend over zou gaan naar de andere kamer, maar onder andere door de pijn in mijn rug is het er niet van gekomen. Een ander obstakel was dat de spuitbussen met verf voor het dressoir niet dekten. We zijn inmiddels dan ook van gedachte verandere en hebben het dressoir nu blauw en groen geverfd, net als de kleuren op de muren. En ik moet zeggen dat dat een stuk leuker uit is gevallen dan dat ik gedacht had! het heeft morgen misschien nog een laagje nodig, afhankelijk van hoe het er bij daglicht uit ziet, maar ook dat is nu zo goed als klaar. Hopelijk kunnen we hem dan deze week echt over gaan plaatsen.

Inmiddels is er al weer een week voorbij en dus is er ook weer een weekje van de zwangerschap af en zijn we weer een weekje verder voor het bezoek van mijn vader! De tijd lijkt nu wel heel erg snel voorbij te gaan. Ik ben inmiddels ook al op twee wekelijkse controle bij mijn ob/gyn. Op vrijdag oktober heb ik mijn volgende afspraak en ik denk dat we vanaf dat moment misschien wel naar de wekelijkse controle gaan, waarbij de arts gaat kijken of ik al ontsluiting heb.

Voor nu nog 7 weekjes te gaan voordat de kleine man zich (als het goed is) aanmeldt en nog maar 6 weekjes voordat Opa in Salt lake city zal landen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zodan lekker verwend dus .

Anja zei

Wat ben je verwend met een lunch en een babyshower!
Nog maar 7 weekjes....tjee wat gaat het toch snel. Nu eerst aftellen naar het bezoek van je vader!!

Regina zei

Leuk zo´n babyshower. Dat vind ik echt een leuke Amerikaans gewoonte. En toch ook wel een heel prettig gevoel dat je zo goed als alle spullen voor de baby hebt. Het gaat nu snel, zeg!