zondag, mei 23, 2010

Verrassing

Moederdag is vandaag inmiddels al weer twee weken geleden, maar toch wil ik even schrijven over de geweldige verrassing van die dag.

Eerst ben ik die dag door Dan en Skyler verwend met mooie witte rozen en van beide een kaart. Op Dan zijn kaart stond een mooi gedichtje waarin stond dat hij zo blij was dat ik zijn vrouw ben en de moeder van zijn kinderen. Van Skyler kreeg ik een leuke kaart met een olifant erop die mij een geheimpje wilde vertellen. Bij het openen van de kaart kwam Skyler zijn gelach me tegemoet en in de kaart stond dat dit betekend dat hij heel veel van mij houdt. Dan heeft op de een of andere manier zijn lach in de kaart op kunnen nemen en dat was toch wel heel erg leuk en speciaal.

Dan had een mooi shirtje gekocht voor Skyler waarop staat: "My mom rocks". Met een grote lach op zijn gezicht kwam Skyler naar binnen hobbelen, alsof hij begreep wat er op zijn shirt stond. En als laatste verrassing kreeg ik een mooie gouden ketting met een hangertje eraan met mijn geboorte steen. (Iets dat ik al best lang wilde hebben)

Al met al ben ik goed verwend op moederdag. Althans dat dacht ik, ik wist toen namelijk nog niet van de grootste verrassing. Dan moest 's middags gewoon naar werk en Skyler slaapt tussen de middag nog steeds, dus toen Dan eenmaal naar werk was en Skyler sliep, ben ik even languit op de bank gaan zitten met de laptop op schoot. Ik besloot om mijn email even te checken. Bij het openen van mijn mailbox sprong een mailtje er tussen uit. Een ticket bevestiging! Mijn vader heeft zijn vlucht geboekt en komt hier op 29 oktober om 14.20 uur aan! Uiteraard lijkt het mij begrijpelijk dat mijn dag niet meer stuk kon. Ik wist natuurlijk wel dat mijn vader hier wilde zijn rond de geboorte van de baby, maar we gaan pas echt aftellen als de vlucht bevestigd is! Nog maar 159 dagen te gaan.

Dat houdt ook in dat we "nog" maar 169 dagen te gaan hebben tot de geboorte van de baby! Over 3.5 week weten we of we een jongen of een meisje verwachten en daar kijken we natuurlijk ook heel erg naar uit. En ik weet dat wij niet de enige zijn die nieuwsgierig zijn.

Af en toe lijkt het erop dat Skyler ook door heeft dat er een baby in mijn buik groeit. Van de week kwam hij naar me toe en tilde zomaar mijn shirt omhoog en gaf ineens een kusje op mijn buik. Zo ontzettend schattig! We zijn dan ook heel erg benieuwd naar hoe hij zal reageren als de baby eenmaal geboren is.

3 opmerkingen:

opa zei

yup weer helemaal goed we tellen af

Petra zei

Fijn, zeg, dat je vader weer komt! Dat is zeker een leuk moederdagcadeau.

Anja zei

Wat een fijne moederdag heb jij gehad!! Heerlijk vooruitzicht dat je vader in Oktober weer bij jullie komt.