zondag, maart 28, 2010

Rustig aan

En zo zitten we morgen al weer in de 8e week van de zwangerschap. Nog "maar" 7 maanden te gaan! Het klinkt ver weg, maar voordat we het weten ligt de nieuwe beeb in mijn armen.

Ik voel me goed. Ik ben regelmatig misselijk en ben erg moe, maar dat hoort er allemaal bij. Ik heb bij Skyler totaal geen last gehad van misselijkheid, dus dat is nu wel even anders, maar ik zal niet klagen. Tot op heden toe heb ik nog niet gespuugd en daar ben ik maar wat blij om! Ik heb er zo een hekel aan om te spugen.

Mijn buik begint ook al uit te zetten, ik weet het, het gaat wel heel snel, maar ik krijg mijn gewone broeken al niet meer dicht. Ik heb me laten vertellen dat het bij een tweede zwangerschap dan ook een stuk sneller zal gaan. Ik ben dan ook benieuwd wat de komende maanden zullen gaan brengen.

Mijn vader heeft zijn vakantie in ieder geval al vast gezet op werk. Het was de bedoeling dat hij in September weer hierheen zou komen, maar nu ik weer in verwachting ben, heeft hij de plannen omgegooid. Hij wil hier zijn als de kleine geboren wordt en zal dus in het laatste weekend van oktober hierheen komen. Hij wil dan ook op Skyler passen als wij naar het ziekenhuis toe gaan voor de bevalling. Weer iets om naar uit te kijken!

Verder doen we het lekker rustig aan. Skyler groeit als kool en is een lekker eigenwijs mannetje aan het worden. Het is zo een vrolijk ventje! Hij loopt nu ook het hele huis door. Gisteren gingen we nieuwe schoenen kopen voor Dan en meneertje liep door de hele schoenen zaak heen en vond alle aandacht van de verkoopsters maar wat leuk.

Hij ligt nu lekker op bed en Dan is aan het werk. Ik zit op de bank met Titanic op de achtergrond, maar ik denk dat ik ook lekker vroeg mijn bed in duik met een boek!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

yeah i come over

Petra zei

Oh, die misselijkheid, bah. Mij hielp het, als ik weer een vlaag voelde aankomen, aan een citroen te ruiken. Hopelijk gaat het gauw over!

Regina zei

Het blijft toch altijd weer heel pittig, zo´n zwangerschap. Misselijkheid, moeheid... en nu kun je niet, zoals bij je eerste zwangerschap een dutje doen wanneer het je uitkomt. Dat is best zwaar, weet ik nog goed! Veel sterkte verder.

Anja zei

Vervelend die misselijkheid en moeheid, hopelijk zullen die klachten snel verdwijnen. Wat heerlijk dat je vader rond de bevalling weer naar jullie komt!