vrijdag, maart 12, 2010

Gefeliciteerd schat!

Woensdag 10 maart was het dan eindelijk zo ver; Dan werd 30 jaar! Problemen had hij er gelukkig niet mee. Hij voelt zich totaal niet oud en wordt op zijn werk vaak veel jonger geschat dan dat hij daadwerkelijk is.

Voor zijn verjaardag heeft hij het mooiste verjaardas cadeautje gehad, dat je je maar kunt bedenken!! Ik ben in verwachting van ons tweede kindje! Ondanks dat het gepland was, was het absoluut een grote verrassing! Vooral omdat het Dan zijn verjaardag was.

Ik ben ongeveer 6 weken en ben volgens het internet rond 8 november uitgerekend. Op 9 april heb ik mijn eerste bezoek aan de dokter, dan ben ik ongeveer 10 weken en dan zou er een hartje hoorbaar moeten zijn. Dan horen we ook de officiele "due date". Tot die tijd gaan we maar uit van 8 november,

Ik voel me goed. Beetje moe en en af en toe misselijk, maar niet zo misselijk dat ik het idee heb dat ik moet spugen, dus gelukkig valt dat wel mee. We zijn super blij en natuurlijk ook ontzettend nieuwesgierig of Skyler een broertje of zusje zal krijgen. De tijd zal het leren.

5 opmerkingen:

Aïda zei

Van harte gefeliciteerd! Bijzonder kado!

Anja zei

Natuurlijk felicitaties voor de Jarige!! Wauw wat een geweldig kado, gefeliciteerd met jullie 2e zwangerschap!! Leuk hoor......een broertje of zusje voor Skyler!!

Marjon (vana) zei

Wat een geweldig nieuws, van harte gefliciteerd met deze zwangerschap.

En Dan natuurlijk gefeliciteerd met zijn 30e verjaardag. Dat was het mooiste verjaardagscadeau wat hij zich maar kon wensen.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd allebei!
Wat leuk ook voor Skyler.
Het is wel apart hoor. Raymond en Shirley krijgen ook een kleintje!

Syl

Regina zei

Ooooooooooooooooh, gefeliciteerd! Dus je krijgt er nog één. Ik ben erg benieuwd of het een jongen of een meisje gaat worden.

Ook mijn late felicitaties nog voor Dan!