vrijdag, januari 01, 2010

Happy New Year!!

1 Januari 2010! Wat is het afgelopen jaar toch snel voorbij gevlogen. Het lijkt wel alsof de tijd steeds sneller voorbij vliegt, naarmate we ouder worden. Als kind leek het altijd een eeuwigheid te duren voordat het oud en nieuw was, en opblijven tot 00.00 uur was dan ook helemaal geweldig. Nu is het jaar zo snel voorbij gevlogen, dat het bijna niet te geloven is.
2009 Was voor ons in ieder geval een mooi jaar. Dat was het jaar waarin we verblijd werden met de komst van onze zoon Skyler! En dag in, dag uit genieten we iedere keer weer van hem. Het blijft zo speciaal om te zien hoe hij groeit en constant nieuwe dingen leert. Het is voor ons ook een jaar geweest waarin wijzelf ook gegroeid zijn als ouders. Zoals Skyler iedere dag nieuwe dingen leert, zo leren wij als zijn ouders ook steeds dingen bij.

Afgelopen jaar mochten we ook mijn vader twee keer ontvangen en zelfs mijn broer Daniël is op bezoek geweest. We hopen dat 2010 net zo een leuk jaar zal worden kwa bezoekjes.

Goede voornemens voor dit jaar hebben we niet echt. Ik hoop zelf de blog wat vaker te updaten. Verder hoop ik gewoon dat het weer een mooi en goed jaar mag worden voor ons allemaal. Mijn vader, die heeft wel een goed voornemen, hij heeft gisteren avond voor 00.00 uur zijn laatste sigaret gerookt en probeert dan ook te stoppen met roken. Ik vind het altijd wel erg leuk om de goede voornemens van iedereen te horen en te zien of mensen ze ook echt na kunnen/willen komen.
Wij willen bij deze iedereen bedanken die onze blog volgen en wij wensen jullie allemaal een heel goed, gezond en liefdevol jaar toe, waarin hopelijk veel dromen uit mogen komen!

2 opmerkingen:

Anja zei

Ook voor jullie de beste wensen voor 2010. Succes voor je vader met het stoppen!!
Het lijkt me leuk om een keer iets af te spreken!

Regina zei

En jij natuurlijk ook de beste wensen! Je wil niet weten hoeveel goede voornemens ik voor 2010 heb, hahaha. Wat daarvan terecht moet komen weet ik ook niet, maar ik doe mijn best.
Knap van je vader dat hij met roken is gestopt. Ik hoop dat hij het volhoudt!